Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Maheswar Kabi

Inspirational Classics

2  

Maheswar Kabi

Inspirational Classics

ସୁବାଷ ବୋଷ

ସୁବାଷ ବୋଷ

1 min
1.8K


ସୁଭାଷ ଚନ୍ଦ୍ର ପାଇଥିଲେ ବିପଦ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ   

ସ୍ଵାଧୀନତା ପାଇ ବଢାଇଲେ ପାଦ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ   

ଛାଡିଦେଲେ ସବୁ ସମ୍ମାନ ସୁଆଦ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ   

ପୂଜିଥିଲେ ଭାରତ ମାତାର ପାଦ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ 

ବନ୍ଦେ ମାତରମ୍ ,ବନ୍ଦେ ମାତରମ୍, ବନ୍ଦେ ମାତରମ୍

ସ୍ଵାଧୀନତା ପାଇ ଛାଡିଲେନି ଜିଦ୍ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ   

ଗୋରାଙ୍କୁ ଯିବାଙ୍କୁ କରିଲେ ତାଗିଦ୍,

ଜୟ ହିନ୍ଦ   

ଭାରତ ମାତାର ପାଇ ଆର୍ଶିବାଦ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ   

ଭୁଲିଗଲେ ସବୁ ସମ୍ପଦ ବିପଦ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ   

ଗୋରାଙ୍କ ରହିବା କରିଦେଲେ ବନ୍ଦ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ   

ଲିଭାଇଲେ ତାଙ୍କ ପୁନେଇ ଚାନ୍ଦ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ   

ବନ୍ଦେ ମାତରମ୍, ବନ୍ଦେ ମାତରମ୍, ବନ୍ଦେ ମାତରମ୍

ଗୋରାଙ୍କ ଉପରେ ସାଇତି ବିପଦ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ       

ହୃଦୟ ଗଢିଲ ବିଶାଳ ବାରୁଦ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ     

ଭାରତବାସୀଙ୍କ ଆଖିରେ ଆନନ୍ଦ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ     

ଦେଶର ଉପରୁ ହଟିଲା ବିପଦ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ     

ଇଂରେଜଙ୍କ ଗୁଳିକୁ ଦେଖାଇ କାନ୍ଧ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ   

ଦେଖାଇ ଦେଲ ତାଙ୍କୁ ରକ୍ତର ହ୍ରଦ ,

ଜୟ ହିନ୍ଦ 

ବନ୍ଦେ ମାତରମ୍, ବନ୍ଦେ ମାତରମ୍, ବନ୍ଦେ ମାତରମ୍


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational