Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Maheswar Kabi

Others

3  

Maheswar Kabi

Others

ЁЯЩП рморм╛рмдрм╛ рморм╣рм╛рм▓рмХрнНрм╖рнНрморнА ЁЯЩП

ЁЯЩП рморм╛рмдрм╛ рморм╣рм╛рм▓рмХрнНрм╖рнНрморнА ЁЯЩП

1 min
254


рммрнИрмХрнБрмгрнНрма рм╕рморм╛рми рмХрм░рм┐рмжрм┐рмЕ рмШрм░ ,

рморм╣рм╛рм▓рмХрнНрм╖рнНрморнА рмдрнБрмо рмЪрм░рмгрнЗ рмЬрнБрм╣рм╛рм░ ,


рми рм░рм╣рнБ рмЕрмнрм╛рмм рм░рм╣рнБ рм╕рнНрм╡рмнрм╛рмм ,

рмдрнБрмо рмкрнВрмЬрм╛ рмХрм▓рнЗ рм╕рммрнБ рморм┐рм│рм┐рмм ,


рмдрнБрмо рмХрнГрмкрм╛ рмкрм╛рмЗрмБ рмжрнБрмГрмЦ рм╣рнБрмП рмжрнВрм░ ,

      рморм╣рм╛рм▓рмХрнНрм╖рнНрморнА рмдрнБрмо рмЪрм░рмгрнЗ рмЬрнБрм╣рм╛рм░ ,,    


рм╣рнЗрмЙ рм╕рнБрмЦ рммрм░рнНрм╖рм╛ рмжрнБрмГрмЦ рми рм░рм╣рнБ ,

рмормирм░ рмЕрм╢рм╛рмирнНрмдрм┐ рмжрнВрм░ рм╣рнЛрмЗрмпрм╛рмЙ ,


рммрм┐рм╖рнНрмгрнБрмЩрнНрмХ рмШрм░рмгрнА рммрнИрмХрнБрмгрнНрма рм░рм╛рмгрнА ,

рмжрм┐рмЕ рмЖрм╢рм┐рм╖ рмжрнБрмГрмЦ рморнЛрм░ рм╢рнБрмгрм┐ ,


рмЬрмЧрмд рмЬрм╛рмгрнЗ рмдрнБрморнЗ рмХрнГрмкрм╛ рм╕рм╛рмЧрм░ ,

       рморм╣рм╛рм▓рмХрнНрм╖рнНрморнА рмдрнБрмо рмЪрм░рмгрнЗ рмЬрнБрм╣рм╛рм░ ,     


рм╣рнГрмжрнЯ рмормирнНрмжрм┐рм░рнЗ рмкрм╛рмЙрмЕрмЫ рмкрнВрмЬрм╛ ,

рморнЛ рмкрм╛рмк рмкрм╛рмЗрмБ рмжрм┐рмЕ рмдрнБрморнЗ рм╕рмЬрм╛ ,


рмЭрмбрнАрмпрм╛рмЙ рморнЛрм░ рм╕рммрнБ рмкрм╛рмк рмзрнВрм│рм┐ ,

рм╢рм╛рмирнНрмдрм┐ рм░рм╣рнБ рморм╛рмдрм╛ рми рм░рм╣рнБ рмХрм│рм┐ ,


рмХрм░рнБрмерм┐рммрм┐ рмирм┐рмдрм┐ рмкрнВрмЬрм╛ рмдрнБрморм░ ,

       рморм╣рм╛рм▓рмХрнНрм╖рнНрморнА рмдрнБрмо рмЪрм░рмгрнЗ рмЬрнБрм╣рм╛рм░ ,    



Rate this content
Log in

More oriya poem from Maheswar Kabi