Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Maheswar Kabi

Others

3  

Maheswar Kabi

Others

ЁЯЩП рмЬрнЯ рморм╛ рмжрнБрм░рнНрмЧрм╛ ЁЯЩП

ЁЯЩП рмЬрнЯ рморм╛ рмжрнБрм░рнНрмЧрм╛ ЁЯЩП

1 min
310


рмжрнБрм░рнНрмЧрмдрм┐рмирм╛рм╢рм┐рмирнА рмХрм░рнБрмгрм╛рмжрм╛рнЯрм┐рмирнА,

рморм╛рмЖ рмжрнВрм░рнНрмЧрм╛ рмдрнБрморнЗ рмжрнБрмГрмЦ рммрм┐рмирм╛рм╢рм┐рмирм┐,

рмпрнЗрммрнЗ рмпрнЗрммрнЗ рмнрмХрнНрмд рмкрмбрнЗ рммрм┐рмкрмжрм░рнЗ,

рм╕рм╛рм╣рм╛ рм╣рнБрмЕ рмдрнБрморнЗ рморм╛рмдрм╛ рм╕рммрнБрммрнЗрм│рнЗ,

рм╕рмВрм╕рм╛рм░ рмдрнБрмормХрнБ рмХрнЗрммрнЗ рмнрнБрм▓рм┐рммрмирм┐,

       рмжрнБрм░рнНрмЧрмдрм┐рмирм╛рм╢рм┐рмирнА рмХрм░рнБрмгрм╛рмжрм╛рнЯрм┐рмирнА,   1

рмжрнГрм╖рнНрмЯрм┐ рмжрм┐рмЕ рмЯрм┐рмХрнЗ рморм╛рмЖ рмкрм╛рмк рмормирм░рнЗ,

рмзрнЛрмЗрмжрнЗ рм╕рнЗ рмкрм╛рмкрмХрнБ рм╕рмдрнНрнЯ рмЕрмЧрнНрмирм┐рм░рнЗ,

рморм╛рмдрм╛ рмЖрмгрм┐рмжрм┐рмП рмжрнЗрм╢рм░рнЗ рмкрнНрм░рмЧрмдрм┐,

рмдрнБрмо рммрм┐рмирм╛ рморм╛рмдрм╛ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмЕрмирнНрнЯ рмЧрмдрм┐,

рмЖрм╢рм┐рм╖ рмжрм┐рмЕ рморм╛рмдрм╛ рмХрнЛрмк рмХрм░рмирм┐,

       рмжрнБрм░рнНрмЧрмдрм┐рмирм╛рм╢рм┐рмирнА рмХрм░рнБрмгрм╛рмжрм╛рнЯрм┐рмирнА,   2

рм╕рммрнБ рмормгрнНрмбрмк рм╣рнБрмП рмХрнЗрмдрнЗ рм╕рмЬрм╛,

рм╣рнЗрммрм╛ рмкрм╛рмЗрмБ рморм╛рмдрм╛ рмдрнБрморм░рм┐ рмкрнВрмЬрм╛,

рмдрнБрмо рмкрнВрмЬрм╛ рмкрм╛рмЗрмБ рмормирм░рнЗ рмЦрнБрм╕рм┐,

рморм╛рмдрм╛ рмдрнБрморнЗ рм╢рмХрнНрмдрм┐рм╢рм╛рм│рнА рмЕрммрм┐рмирм╛рм╢рнА,

рмкрнВрмЬрнЗ рмЖрмХрм╛рм╢ рмкрнВрмЬрнБрмЫрм┐ рмзрм░рмгрнА,

      рмжрнБрм░рнНрмЧрмдрм┐рмирм╛рм╢рм┐рмирнА рмХрм░рнБрмгрм╛рмжрм╛рнЯрм┐рмирнА,   3



Rate this content
Log in

More oriya poem from Maheswar Kabi