Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Maheswar Kabi

Others

3  

Maheswar Kabi

Others

ଗୁରୁ ହନୁମାନ

ଗୁରୁ ହନୁମାନ

1 min
306


ଜୟ ହନୁମାନ ତୁମେ ଗୁରୁ ମୋର

କେତେ ଯେ ମହାନ ଭକତି ତୁମର ।


ତୁମେ ଜାଣ ଭକ୍ତି ଯୋଗ ଜ୍ଞାନ ଯୋଗ ;

ଜାଣିଲି ତୁମକୁ ଥିଲା ମୋର ଭାଗ୍ୟ ।


ତୁମଠୁ ଶିଖୁଛି ଏ ସାରା ସଂସାର ;

        ଜୟ ହନୁମାନ ତୁମେ ଗୁରୁ ମୋର ।୧


ରାମ ଭକ୍ତ ତୁମେ ଅଞ୍ଜନି ନନ୍ଦନ ;

ଶ୍ରୀ ରାମ ଚରଣେ ବିତିଲା ଜୀବନ ।


ତୁମଠୁ ଶିଖିଲି ଶରାଧା ସାହସ ;

ହେ ମାରୁତି କର ଅନ୍ୟାୟ ବିନାଶ ।


ରାମ ଭଜନର ତୁମେ ଅଟ ସାର ;

        ଜୟ ହନୁମାନ ତୁମେ ଗୁରୁ ମୋର ।୨


ରାମ ସେତୁ ପାଇ ତୁମ ଅବଦାନ ;

ରହିଥିବ ତାହା ସର୍ବଦା ମହାନ ।


ତୁମେ ରାମ ଭକ୍ତ ପୁଣି ରାମ ଦୂତ ;

ମିଛ ସଂସାରରେ ତୁମେ ଏକା ସତ ।


ବିନାଶ କର ହେ ପାପର ଭାର ;

        ଜୟ ହନୁମାନ ତୁମେ ଗୁରୁ ମୋର । ୩



Rate this content
Log in