Liza Senapati

Drama

2  

Liza Senapati

Drama

ସର୍ତ୍ତ

ସର୍ତ୍ତ

1 min
35


ମୁଁ ବୁଡିଯାଇଥିବା ଡଗାଂରେ,

ଆଉ ତୁ ସାଗର କୂଳରେ।

ମୁଁ ଜୀଇଁବାର ସ୍ୱପ୍ନ ଦେଖୁଛି।

ତୁ ମୁକ୍ତା କୁ ଖୋଜୁଚୁ।

ଥରୁଟିଏ ଆସେ ମୋ ଅସଜଡା ଦୁନିଆକୁ,

ତୋ ପାଖେ ରଖିଥିବା ସର୍ତ୍ତ ,

ଆଜିଯାଏଁ ଭୁଲିନି,

କେମିତି ଭୁଲିଗଲୁ ମତେ ଭଲପାଉ ବୋଲି।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama