Liza Senapati

Others

3  

Liza Senapati

Others

ଅପରିଚିତ

ଅପରିଚିତ

1 min
177


ବାସ୍ତବତାଠୁ ବିମୁଖ ହୋଇ

ସ୍ୱପ୍ନ ଆଡ଼କୁ ଧାଇଁ ଚାଲୁଥିବା ଜୀବନ ମୋର

କେବେ କେବେ ଅପରିଚିତ ଚେହେରାକୁ

ଆପଣାର କରିନେବା ସ୍ୱପ୍ନ ମୋର  

ଜୁଇ ପରି ଜଳୁଛି ହୃଦୟ ମୋର

 ତଥାପି ଚାଲିଛି ଅନ୍ୱେଷଣ 

 ଅପରିଚିତ ଚେହେରା ଭିଡ଼ରେ

 ନିଜକୁ ପ୍ରତି ଥର ଖୋଜି ପାଇବା ଆଶାରେ।



Rate this content
Log in