Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sudhashree Bhattamisra

Abstract

4.0  

Sudhashree Bhattamisra

Abstract

ସ୍ପର୍ଶ

ସ୍ପର୍ଶ

1 min
153


ସ୍ମୃତି ଏବେ ବାସ୍ନାର ମହକ

ପ୍ରୀତିର ପୁଲକ

ଅଭୁଲା ପରଶ

ଭଙ୍ଗା ଆଇନା ମନଟା

ଶେଫାଳି କାହିଁକି ନ ହେବ

ଗଙ୍ଗଶିଉଳି ର ବାସ୍ନା ଏବେ

ମହମହ, ପ୍ରତିବିମ୍ବ

ପ୍ରତିଟି ମୁହୂର୍ତ୍ତ

ସ୍ମୃତିଟା ଶେଫାଳି ନ ହେଉ

ମନଟା କଦମ୍ବ ବନ

ମଧୁର ପରଶ ଏବେ

ପ୍ରୀତିର ପୁଲକ

ବାସ୍ନା ମହମହ ମୁଁ

ଝୁରେ ନିତି, ସ୍ମୃତି ସବୁ

ସ୍ମୃତିର କଦମ୍ବ ବନରେ

ତମର ପରଶ ଟିକେ 


Rate this content
Log in