Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gautam Das

Inspirational

3  

Gautam Das

Inspirational

ସନ୍ତାପିତ ହୃଦେ ଡାକୁଛି ମା’

ସନ୍ତାପିତ ହୃଦେ ଡାକୁଛି ମା’

1 min
151


ଜୟ ମା’ ବାସନ୍ତୀ ଦୂର୍ଗା ଜଗତ ତାରିଣୀ 

ନବ ରାତ୍ରେ ହୁଅ ମାଗୋ ସଂସାର ଭ୍ରମଣୀ ।


ନିଜ ଗୃହେ ବନ୍ଦୀ ଭୟେ ଅଦରୁଶ୍ୟ ବ୍ୟାଧି

ତ୍ରାହି ତ୍ରାହି କରେ ମହୀ ତୁମକୁ ଆରାଧି ।


ବିଶ୍ୱ ସନ୍ତାପିତ ହୃଦେ ଡାକୁଅଛି ଗୋ ମା’

ଯୁଗେ ଯୁଗେ ପ୍ରସିଦ୍ଧ ଯେ ତୁମରି ମହିମା ।


ମହାରଥୀ ସାଜିଥିଲେ ତମ ଅହଂକାରେ 

ପ୍ରକୃତିକୁ ହେୟ ଜ୍ଞାନ କଲେ ବ୍ୟବହାରେ ।


କୃତ କର୍ମେ ଲିପ୍ତ ପ୍ରାୟେ ହେବାକୁ ବିନାଶ 

ଦିଅ ସଦବୁଦ୍ଧି ମା’ ଗୋ ଦେଇଣ ପ୍ରକାଶ l


କରୋନା ଭୟ ଆକୁଳେ ଜଗତ ତପତ

କରୁଣା ମା’ ଝରୁ ତୁମ ମରତେ ତ୍ୱରିତ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational