Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Yudhisthira Lenka

Inspirational

4.7  

Yudhisthira Lenka

Inspirational

ସମୟର ସଦୁପଯୋଗ

ସମୟର ସଦୁପଯୋଗ

1 min
510


ହଜି ଯାଇଥିବା ଧନ ମିଳିପାରେ

ସଞ୍ଚିହୁଏ ଧନାଗାରେ ।

ବିତି ଯାଇଥିବା ସମୟ ଫେରେନି

ବନ୍ଦ ହୁଏନି ବାକ୍ସରେ ।।୧।।


ଧନକୁ ସାଇତି ରଖାଯାଇପାରେ

ରୋକି ହୁଏନି ସମୟ ।

ଅଯଥା କାର୍ଯ୍ୟରେ ଅମୂଲ୍ୟ ସମୟ

କରିବାନି ଅପଚୟ ।।୨।।


ସମୟର ଯିଏ କରେ ଉପଯୋଗ

ପାଏ ସିଏ ସଫଳତା ।

ଦୁରୁପଯୋଗ ହିଁ କରୁଥିବା ବ୍ୟକ୍ତି

ପାଏ ସଦା ବିଫଳତା ।।୩।।


ସାଧାରଣଭାବେ ଦେଖିଲେ ସମୟ

କ୍ଷିପ୍ରବେଗେ ଗତି କରେ ।

ବାସ୍ତବରେ ସତ୍ୟ ଶରୀର ଆମର

କ୍ଷୟ ହେଉଅଛି ଧୀରେ ।।୪।।


ବିଚାର କରିବା ବିବେକ ଲଗାଇ

ଯେତିକି ସମୟ ଗଲା ।

ପରମାର୍ଥ ପ୍ରାପ୍ତି ମାର୍ଗରେ ସେଥିରୁ

କେତେ ବିନିଯୋଗ ହେଲା ।।୫।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational