ସ୍ମୃତି
ସ୍ମୃତି
ତୁମେ ନାହଁ, ମୁଁ ନାହିଁ,
ରହିଅଛି ଆମ ସ୍ମୃତି।
ଏରାତିର ଅଧା ଜହ୍ନ,
କହୁଅଛି, ମୁଁ ଦେଇଛି
ତୁମକୁ ଫାଙ୍କି।
ତୁମେ କହିଦିଅ ପ୍ରିୟା,
ଆମେ ହୋଇ ପାରିଲୁ ନାହିଁ
ସିନା ଜନ୍ମ ଜନ୍ମର ସାଥି,
ଆମ ପ୍ରେମ ଅଟେ
ଚିରନ୍ତନ ସତ୍ୟ ଜୀବନ୍ତ ସ୍ମୃତି।
ତୁମେ ନାହଁ, ମୁଁ ନାହିଁ,
ରହିଅଛି ଆମ ସ୍ମୃତି।
ଏରାତିର ଅଧା ଜହ୍ନ,
କହୁଅଛି, ମୁଁ ଦେଇଛି
ତୁମକୁ ଫାଙ୍କି।
ତୁମେ କହିଦିଅ ପ୍ରିୟା,
ଆମେ ହୋଇ ପାରିଲୁ ନାହିଁ
ସିନା ଜନ୍ମ ଜନ୍ମର ସାଥି,
ଆମ ପ୍ରେମ ଅଟେ
ଚିରନ୍ତନ ସତ୍ୟ ଜୀବନ୍ତ ସ୍ମୃତି।