ପ୍ରେମିକା ଗଳିର ଚା'
ପ୍ରେମିକା ଗଳିର ଚା'
ଅବାନ୍ତର ପ୍ରଶ୍ନରେ ଥାଏ
ଯେବେ ମନଟି ମୋର
ପ୍ରେମିକା ଗଳିର ଚା'
ଆଃ କି ଲାଗେ ସୁନ୍ଦର।
ରଙ୍ଗ ରୂପରେ ସେ
ସାଧବ ରାଣୀ
ଆଖିରେ ଆଖିରେ
କହେ କେତେ ଯେ କାହାଣୀ।
ନବ ବଧୂ ପରି ଯେବେ
ସଜେଇ ସେ ହୁଏ
ତା ଗଳିର ଚା'
ମୋ ଜିଭ ଜାଳିଦିଏ।
ସନ୍ଧ୍ୟା ସମୟରେ
ସେ ଅକୁହା କଥା
ପ୍ରେମିକା ଗଳିର ଚା'
ସହ ମୋର ହୁଏ ଦେଖା।