Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Amit Bal

Abstract Romance Inspirational

3  

Amit Bal

Abstract Romance Inspirational

ସ୍ମୃତି (୨୯)ଆଞ୍ଜୁଳାଏ ପ୍ରେମ

ସ୍ମୃତି (୨୯)ଆଞ୍ଜୁଳାଏ ପ୍ରେମ

1 min
176


ପ୍ରେମ ଋତୁ ଆସେ ଏଠି ସପନରେ

ନୀଳ ନିବିଡ ମାୟା ନେଇ

କେବେ ହଜାଇ ଦେବା ପାଇଁ ଦୁନିଆକୁ

କେବେ ହଜି ଯିବା ଲାଗି ଦୁନିଆରେ ,


କିଛି ଦରଚିହ୍ନା ଘଞ୍ଚ ବନାନୀ

କିଛି ମୁକୁଳା ଆକାଶର କାହାଣୀ

ଆଡେଇ ଦେଇ ହୁଏନା ଯାହାକୁ

ଶେଷ ହେବା ଯାଏ ପୁରା କାହାଣୀ। ,


ନୀଳ ସ୍ରୋତଟେ ବୋହିଯାଏ

ପ୍ରୀତି ପାରାବାର ଆଡ଼କୁ ,

କାହାର ଚିରହରିତ୍ ଶୋଷ

ମେଣ୍ଟାଇ ପାରେନା ତା' ଅସ୍ତିତ୍ଵକୁ ।


ପ୍ରେମ ସବୁଦିନେ ଏମିତି 

ଆଞ୍ଜୁଳାଏ ଭାଷାହୀନ ଆତ୍ମୀୟତା

ମଣିଷ କୁ ବେଳେ ବେଳେ ମଣିଷ କରେ

କେବେ ପୁଣି କରେ ଚଞ୍ଚକତା .......!



Rate this content
Log in