Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Classics Thriller Others

3  

Chittaranjan Nanda

Classics Thriller Others

ଶ୍ରାବଣ ବରଷାରେ ମୋ ଗାଥା

ଶ୍ରାବଣ ବରଷାରେ ମୋ ଗାଥା

1 min
143



ମନେ ବିଛାଡି ହୋଇ ପଡେ ଅଜସ୍ର ସ୍ମୃତିର

ସହଜ ନୂହେଁ ସବୁକୁ ଗଣିବା ସଂଖ୍ୟା ତାର ।


ସାଉଁଟିଛି ମୁଁ ସେ ସବୁକୁ ଅତୀବ ଯତ୍ନରେ

ଲେଖି ରଖୁଛି ସେ ସବୁକୁ କବିତା ପୃଷ୍ଠାରେ ।


ମଶାଣିର ଫୁଲରେ ଭଗ୍ନ କୋଣାର୍କର କଥା

ସେପରି କଳା ଚାତୁରୀ ନାହିଁ ଲେଖିବି ଗାଥା ।


ଛୋଟ ମୋର ସେଇ ଗାଁ, ବାଜି ରାଉତର ଗାଥା 

ଫୁଟାଇ ପାରୁନି କଲମ ମୁନରେ ସେପରି ବ୍ୟଥା ।


ଦେଖିଛି ଶ୍ରାବଣରେ କେତେ ବରଷା ଝରିଛି

ଓଦା ହୋଇ ସେଇ ବର୍ଷାରେ କେତେ ନାଚିଛି ।


ଝିପି ଝିପି ବରଷାରେ ଭିଜି ହେଉଥିଲି ଖୋଜି

ଆଜି ସେ ସ୍ମୃତିକୁ ମୋ ମରମେ ହେଉଛି ହେଜି ।


ଆଗମନେ ଚତୁର୍ଦିଗେ ବାଜଇ ବାଜା ଘଡଘଡିର 

ରାସ୍ତାରେ ବିଞ୍ଚି ପଡେ ମାଳା ବିଜୁଳି ଆଲୋକର ।


ଗାଁ ମଝି ବଉଳ ଗଛ ମୂଳେ ମୁଁ, ତୁମେ ବସିଥାଏ

କାଲି ରହିବି କି ନାହିଁ, ମନଭରି ତୁମକୁ ଦେଖୁଥାଏ 


ଝଡ଼ ପବନରେ ଦେଖି ସେହି ହସିବା ତୁମର ଓଠକୁ

ଭାବୁଥାଏ ସାଥି ରହିବ କି ନାହିଁ ସବୁ ସୁଖ ଦୁଃଖକୁ 


ଚାନ୍ଦ ହବା ପାଇଁ ପଚାରେ ଯେବେ ହୁଅନି ରାଜି

ମନର କଥାକୁ ଅକୁହା ରଖି, କି କୁହ ପାରୁନ ବୁଝି


ଠାରରେ କୁହ କିନ୍ତୁ ସିଧା ପଚାରିଲେ ନିରବ ରୁହ

ଛେପ ଢୋକି ଶଦ୍ଦ ବୋଲି ଘୋଡାଅ ଅଧାଟା ମୁହଁ  


ବରଷା କାରଣ, ଦେଖ ଦେହରେ ଆସୁଛି ଶିହରଣ

ସ୍ମୃତିରେ ବଞ୍ଚିଛ, ସପନେ ଅଛ ଖୋଜି ପାଉନି ଜାଣ


ମନେ ପଡେ ଆଜି ନିବିଡ଼ତାର ସେହି ଅଭୂଲା ସ୍ୱର

ଆଖିରୁ ବହୁଛି ଲୁହ, ଦୁଃଖ ଖେଳୁଛି ବି ମନ ମଧ୍ୟର



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics