Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyadarsini Das.PriYa❤️

Inspirational

3  

Priyadarsini Das.PriYa❤️

Inspirational

ଶପଥ

ଶପଥ

1 min
11.7K



ଆଗକୁ ହାତ ମୋର ବଢେଇ ଚାଲିଛି କିଛି ନେବି ଶପଥ

ସତେ କି କରି ପାରିବି କିଛି ପରିବର୍ତ୍ତନ ।


କିନ୍ତୁ ସମ୍ଭବ ନୁହେଁ କିଛି ଏକା କରିପାରେ

ଲୋଡା ଆଉ କିଛି ମନ

କିଛି ନୂତନତ୍ବର ଚିନ୍ତାଧାରା...


ମୋର ଏ ହାତ ଉପରେ ଥାପି ଦିଅ

ନୂଆ ନୂଆ ହାତ

ଏକ ହେବା , ଶପଥ ନେଇ ଆଗେଇବା ...



ଗଠାନାତ୍ମକ ଚିନ୍ତାକୁ ଆଗେଇବା  

ସତ୍ୟକୁ ଭଲ ପାଇବା...


ଅହିଂସାକୁ ନିଜର କରି

ଗାନ୍ଧୀଙ୍କ ରାମରାଜ୍ୟ ଗଢିଦେବା ....


ଅନ୍ୟାୟକୁ ନେଇ ଫିଙ୍ଗି ଦେବା କେଉଁ ଏକ ଅଳିଆ ଗଦାରେ ।


ସଭିଙ୍କ ଥାଳିରେ ପରସିଦେବା ଖୁସିର ତିଅଣ

ଜୀବନର ସ୍ଵାଦରେ ଭରିଦେବା ଖୁସିର ସ୍ଵାଦ .....।



କି ଗରିବ କି ଧନୀ ସଭିଏଁ ଆଗେଇବା

ଉନ୍ନତିର ଚିନ୍ତାରେ ..


କିଛି ନୂତନ ଗଢ଼ିବା ଆଶାରେ .....।



ଭାଙ୍ଗିବାଟା ତ ଭାରି ସହଜ

ଅତି ସହଜରେ ଚୂର୍ ମାର ହୋଇ ପାରେ ସବୁ ....


ବାସ୍ କଷ୍ଟଟା ତ କିଛି ଗଢ଼ିବା ....


ଆଜି ଶପଥ ନେବା କିଛି ଗଢିବାରେ ....।


ନିଆରା ଉନ୍ନତ ଏକ ଅଞ୍ଚଳ , ରାଜ୍ୟ , ଦେଶକୁ ଗଢିଦେବ ଆମ ଶପଥ ...।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational