Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Birakishore Nayak

Tragedy

4  

Birakishore Nayak

Tragedy

ଶେଷ ଫଗୁଣ ଚିଠି

ଶେଷ ଫଗୁଣ ଚିଠି

1 min
694


ଫଗୁଣ ସରିନି ବାକି ଅଛି କିଛି

    ସରିଗଲା ମୋର ପ୍ରୀତି,

ଦେଇଗଲା ପ୍ରିୟା ମୁଦା ଲଫାପାରେ

    ଶେଷ ଫଗୁଣର ଚିଠି |


କହିଲାନି କିଛି ହସି ବି ନଥିଲା

     ଚାଲିଗଲା ନୀରବରେ,

ମୋ ମନେ ଭରିଲା ଚିର ଅବଶୋଷ

    ଅଭୁଲା ଅତୀତ ଝୁରେ |


ଏବେ ବି ସେଦିନ କଥା ମନେପଡେ

    ପ୍ରିୟା ଭରିଥିଲା କୋହ,

ଆଖିରେ ଆଖିଏ ବେଦନା ଭରି ସେ

    ଝରାଇ ଥିଲା ଯେ ଲୁହ |


ଥର ଥର ହାତେ ଚିଠି ଧରିଥିଲି

    ଵୁଝି ପାରିଲିନି କିଛି,

କେଉଁ ଭାବନାରେ ଭରା ଥିଲା ତାହା

    ମନେ ସଞ୍ଚରିଲା ଭୀତି |


ଚିଠି ଖୋଲିଥିଲି ଅତି ଗୋପନରେ

    ପଢ଼ିଥିଲି ନୀରବରେ,

ମଉଳି ଥିଲା ମୋ ପ୍ରୀତିର ଫୁଲଟି

    ହୃଦୟର ବଗିଚାରେ |


ବହିଥିଲା ଅଶ୍ରୁ ଶେଷ ଶ୍ରାବଣର

    ଅସରା ବରଷା ପରି,

ଭାଙ୍ଗିଥିଲା ଆଶା ଭରଥିଲି ଯାହା

    ଜୀବନର ପ୍ରୀତି ଭରି |


ସମାଜର ନୀତି ନିୟମକୁ ଡରି

    ଭାଙ୍ଗିଥିଲା ପ୍ରିୟା ମନ,

ଲେଖିଥିଲା ସିଏ ସମାଜ ଆମକୁ

    କରୁଛି ଯେ ପ୍ରତ୍ୟାଖ୍ୟାନ ।


ଝିଅଟିଏ ମୁହିଁ କେମିତି ବୋହିବି

    କଳଙ୍କର ବୋଝ ଏତେ,

ଭୁଲିଯିବ ମୋତେ ମରିଗଲା ଭାବି

    ସ୍ମୃତିରେ ରଖିବ ପଛେ |


ଆଜି ବି ଭୁଲିନି ପ୍ରିୟାର ମମତା

    ହୃଦୟେ ରହିଛି ବଞ୍ଚି,

ସାଇତି ରଖିଛି ଅତି ଗୋପନେ ସେ

   ଶେଷ ଫଗୁଣର ଚିଠି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy