Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BULU BEHERA

Inspirational Others

3  

BULU BEHERA

Inspirational Others

ସାୟନ୍ତନ ଦୃଶ୍ୟ

ସାୟନ୍ତନ ଦୃଶ୍ୟ

1 min
121


ପଶ୍ଚିମ ଆକାଶେ ସୂର୍ଯ୍ୟ  ଯାଉଥାଆନ୍ତି ବୁଡି,

ପକ୍ଷୀମାନେ ନିଜ ବସାକୁ ଆସୁଥାଆନ୍ତି ଉଡି ।


କି ସୁନ୍ଦର ଦିଶଇ ସେହି ପ୍ରାକୃତିକ ଚିତ୍ର,

ଦେଖିଲେ  ଆଖି ପଡ଼େନି ମନ ହୁଏ ପବିତ୍ର ।


କେଉଁ ଚିତ୍ରକର  ତୂଳୀରେ ଆଙ୍କିଛି ଛବିକୁ,

ବିଭିନ୍ନ ରଙ୍ଗେ ସଜାଇଛି ଦେଇ ସେ ରଙ୍ଗକୁ, ।


ଦୁଇ ପାର୍ଶ୍ୱେ ପର୍ବତ ମଧ୍ୟ ଭାଗରେ  ସୂରୁଜ,

ଆକାଶରେ ଖଣ୍ଡ ଖଣ୍ଡ ମେଘ ମାଳ ବିରାଜ ।


ପକ୍ଷୀମାନେ ଉଡିଯାଆନ୍ତି ଡେଣାକୁ ହଲାଇ,

ପାର୍ବତେ ବୃକ୍ଷ ଲତା ଦୂରକୁ ତୋରା ଦିଶଇ ।


ରାମ ଲକ୍ଷ୍ମଣ ମଧ୍ୟେ ସୀତା ଯେପରି  ଦିଶନ୍ତି,

ଦୁଇ ପର୍ବତ ମଝିରେ ସୂର୍ଯ୍ୟ ସେପରି ହସନ୍ତି ।


ଦୁଇ ଭାଇଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ଭଗ୍ନୀ ସୁଭଦ୍ରା ପରି

ଭୂଧର ମଝିରେ ଦିଶଇ  ସବିତା ସେପରି ।


ପାହାଡ଼ କନ୍ୟାର ଶୋଭା କି ସୁନ୍ଦର  ଦିଶଇ ,

ସୂର୍ଯ୍ୟଙ୍କର ରଶ୍ମିରେ ଚତୁଃର୍ଦିଗକୁ ଝଲସଇ ।


ଅଚଳର ଚାରିପଟେ ତରଳତା  ଶୋଭଇ,

ସେହି ଦୃଶ୍ୟକୁ ଦେଖିଲେ ମନ ମୋର ଲୋଭଇ ।


ଦିଗବଳୟ ଦିଶୁଥାଏ  ଅତି ମନୋରମ,

ଆଉ କୌଣସି ଛବି ହେବ ନାହିଁ ତା ସମ ।


ଏହି ଛବିଟିକୁ ମୋତେ  ଭାରି ଭଲ ପାଗେ,  ପାଇବ ।

ଆଖି ମୋର ଯାଏ ଲାଖି ଚିତ୍ରକରଙ୍କୁ ମୁ ମାଗେ ।


କିଏ କାହିଁ ଦେବ  ମୋତେ ଏହି ପ୍ରକୃତି  ଛବି,

ଯେତେ  ଟଙ୍କା ନେଲେ ନେବ ସେହି ଚିତ୍ରକୁ କିଣିବି ।


କିଏ ଯଦି ମୋ ପାଇଁ  ଏ ଚିତ୍ରଟି   କରିଦେବ,

ମୋ ଠାରୁ  ସିଏ  ପାଞ୍ଚ ଶତ  ଟଙ୍କା  ପାଇଁବା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational