Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anita Dash

Abstract Inspirational Others

4  

Anita Dash

Abstract Inspirational Others

ସାରଣୀ

ସାରଣୀ

1 min
34


କୁସୁମ ଗୁନ୍ଥିଲେ ହାର

ଭାବ ଗୁନ୍ଥିଲେ ଈଶ୍ବର

ବିଶ୍ୱାସ ଗୁନ୍ଥିଲେ ସଂପର୍କ ସୁନ୍ଦର

ସଂପର୍କ ଗୁନ୍ଥିଲେ ଘର।

ଲହରୀ ଗୁନ୍ଥି ସାଗର

ପ୍ରେମ ଗୁନ୍ଥି ପରିବାର

ସହାନୁଭୂତି ଓ ଆନ୍ତରିକତା ରେ

ପର ହୁଏ ଆପଣାର ।

ପଂଚଭୂତ ଗୁନ୍ଥି ଜୀବନ ସର୍ଜନ

ପ୍ରଶ୍ୱାସ ଗୁନ୍ଥିଲେ ପ୍ରାଣ

ବିଦ୍ୱେଷ ଗୁନ୍ଥିଲେ ଘୃଣା ଉପୁଜଇ

ଅନୁକମ୍ପାରୁ କାରୁଣ୍ୟ ।

ଦଣ୍ଡକୁ ଯୋଡି ସମୟ

ଦୁର୍ବଳତା ଆଣେ ଭୟ

ଆତ୍ମସଂଯମ ରେ ଆତ୍ମବଳ ଗୁନ୍ଥି

ଅଜୟକୁ କର ଜୟ।

ଜ୍ଞାନକୁ ଗୁନ୍ଥିଲେ ବୁଦ୍ଧି

ଧ୍ୟାନ ଗୁନ୍ଥିଲେ ସମାଧି

ସତ୍ କର୍ମ କଲେ ଜୀବନ ମଧୁର

ସାଧନାରୁ ମିଳେ ସିଦ୍ଧି ।

ଚେତନା ଗୁନ୍ଥି ବିବେକ

ବାସନା ଜନ୍ମାଏ ପାପ

ଫୁଲ ରେଣୁ ଗୁନ୍ଥି ସୁମଧୁର ମଧୁ

ଧୀରେ ସଂଚଇ ମଧୁପ ।

କିରଣକୁ ଗୁନ୍ଥି ଖରା

ବରଷାକୁ ଗୁନ୍ଥି ଧାରା

ଜଳଧାରା ଗୁନ୍ଥି ପାହାଡ ପିଠିରେ

ନାଚଇ ନିର୍ଝରା ଝରା ।

ସନ୍ତୋଷ ଗୁନ୍ଥିଲେ ସୁଖ

ଅସନ୍ତୋଷ ଆଣେ ଦୁଃଖ

ଦୁର୍ଲଭ ମଣିଷ ଜନମ ପାଇଛ

ଖୁସିରେ ରହିବା ଶିଖ।

ହିଂସା ଶୋଷଣକୁ ଛାଡି

ସ୍ୱାର୍ଥ କୁସଂସ୍କାର ଫେଡି

ମାନବବାଦ ରେ ଭାତୃଭାବ ଯୋଡି

ଚଢିଯା ଜୀବନ ସିଡି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract