Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jyochhna rani Devi

Inspirational

4.0  

Jyochhna rani Devi

Inspirational

ରକ୍ତସ୍ନାନ

ରକ୍ତସ୍ନାନ

1 min
211



ରକତ ତ କେବେ ହସକୁ ଝରାଏ କେବେ ତ ଭସାଏ ଲୁହେ

କିଏ ତ ନାଚଇ ବିଜୟ ଉଲ୍ଲାସେ କାହାର ପରାଣ ଦହେ ।


ରକତ କରଇ ପରକୁ ଆପଣା ଆପଣାକୁ କରେ ପର

ବୁହାଇ ରୁଧିର ଗଢ଼ଇ ପ୍ରାଚୀର ସମ୍ପର୍କରେ କାଟେ ଗାର

ଅନ୍ଧ ଆବେଗରେ ଶିର ସମର୍ପଣେ ଦେବୀ ମନ କିଏ ମୋହେ

ରକତ ତ କେବେ ହସକୁ ଝରାଏ କେବେ ତ ଭସାଏ ଲୁହେ ।


ନାରୀତ୍ଵ ପାଇଁକି ଅଫୁଟା କଳିକା ସଢିସଢି ନିତି ମରେ

ମାତୃତ୍ଵର ସୁଖ ପରାପତ କରି କିଏ ହର୍ଷେ ଦିନ ସାରେ ।


ରକତ ନିଗାଡି ମାଟିମାଆ ପାଇଁ ଦିଏ କିଏ ବଳିଦାନ

ନିରୀହ ଜନତା ରକତ ବୁହାଇ ସଂଘର୍ଷେ କେ ହୁଏ ଲୀନ

ବାରଙ୍ଗନା କରେ ରକ୍ତସ୍ନାନ ନିତି କଳଙ୍କିନୀ ଆଖ୍ୟା ବହେ

କିଏ ତ ନାଚଇ ବିଜୟ ଉଲ୍ଲାସେ କାହାର ପରାଣ ଦହେ ।


ରକତ ପଖାଳି ରକ୍ତ ଗାରିମାରେ ଅରଜିନି କିଏ ଯଶ

ରକ୍ତ କରୁଥିବ ନୀରବ ବିଳାପ ପଞ୍ଚଭୂତେ ହୋଇ ଶେଷ ।




          


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational