Bhagyabanta Mahaling

Classics Children

4.0  

Bhagyabanta Mahaling

Classics Children

ରକ୍ଷା ବନ୍ଧନ

ରକ୍ଷା ବନ୍ଧନ

1 min
55



  

   ଭାଇ ଭଉଣୀ ର ଅପୂର୍ବ ସେନେହ

   ରହିଥାଏ ହୃଦେ ଭରି

  ସତେ କି ପ୍ରଭୁ ଜଗନ୍ନାଥ

   ଭଉଣୀ ସୁଭଦ୍ରା ପରି। 

 ରାକ୍ଷୀ ପୂର୍ଣିମା କୁ ଅନେଇ ରହେ

   ଭଉଣୀ ଆମରି ସତେ

 ରାକ୍ଷୀ ବାନ୍ଧିଲେ ଭାଇକୁ ମୋହରି

    ମାଗିବି ପାଉଣା ସତେ ।

  ପାଉଣା ସ୍ୱରୂପ ଭାଇ ଦେଇଥାଏ

   କେତେ ଯେ ସ୍ନେହ ଆଦର

  ଭଉଣୀ ଯେବେ ବିପଦରେ ପଡେ 

    ଭାଇ କରଇ ଉଦ୍ଧାର। 

 ଭାଇର ସର୍ବଦା ମଙ୍ଗଳ ପାଇଁ

   ଭଉଣୀ ଚେଷ୍ଟିତ ରହେ

 ଭାଇ ଭଉଣୀ ର ଅପୂର୍ବ ସେନେହ

   ସାରା ପୃଥିବୀ ଦେଖିଥାଏ। 

 କେତେ ଆଦରରେ ବାନ୍ଧିଦିଏ ରାକ୍ଷୀ

   ଭୁଲିଯାଏ ରାଗ ଋଷା

  ଭାଇ ଭଉଣୀ ର ନିଗୁଡ଼ ସମ୍ପର୍କ

   ନୁହେଁ ଯେ ସୂତା ଖଣ୍ଡା। 

  

   

  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics