Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Amit Bal

Drama Tragedy Others

4.6  

Amit Bal

Drama Tragedy Others

ପୁଣି ଦାଦନ

ପୁଣି ଦାଦନ

1 min
260


ଦୈନନ୍ଦିନ ଜୀବନର ହସ ଖୁସି ମଧ୍ୟରେ

କରୋନା ଏକ କରୁଣ ବିପର୍ଯ୍ୟୟ ନିଶ୍ଚିତରେ ,

ତଥାପି କଥା ଯେତେବେଳେ ଜୀବନ ଜୀବିକାର

ପୁଣି ଥରେ ଦାଦନ ଖଟିବାକୁ ଯିବାକୁ ପଡିବ ଏଥର .......


ଏମିତି ବି ସଂସାରର ଜଞ୍ଜାଳ , ପେଟର ଭୋକ

କରୋନା ଠାରୁ ମଧ୍ୟ ଲାଗେ ଭୟାନକ ,


ଆକାଶ ଠୁ ପୃଥିବୀ ଯାଏ

ଧିରେ ଧିରେ ସବୁ ଆବରଣ ଖୋଲି ପକାଏ,


ଏଠି କିଏ ଚିହ୍ନେ , ଅଧିର ଆକୁଳତାର ବେଦନା 

ଟଙ୍କା ବିନା , ଅକିଞ୍ଚନର ଜୀବନ ତ ଆବର୍ଜନା ,


କାହାକୁ ଡରାଇବ ମୃତ୍ୟୁ ,

କାହାକୁ ଉଡ଼ାଇ ନେବ ଝଡ !


ଯିଏ ଜନ୍ମରୁ ତୈଳାକ୍ତ ଜୀବନ ବୃତ୍ତର ପରିଧିରେ

ଅହୋରାତ୍ର ଘୂରି ଘୂରି ମରେ , ତାକୁ ...!


ଚେଷ୍ଟା କରି ଭଲରେ ସେ ଦେଖୁ ,

ସବୁ ପ୍ରକାର ଭୟର ଆତଙ୍କରୁ ସେ ଉର୍ଦ୍ଧରେ

ଦାଦନ ଖଟିବାକୁ ଅଛି ଏମିତି ବି ତା ଭାଗ୍ୟରେ ,


କରୋନା ମହାମାରୀ କ'ଣ

ବଦଳାଇ ଦେଇ ପାରିବ

 ଏ ଜୀବନେ ତା' ଭାଗ୍ୟ ରେଖା ,

ସେ ଯେମିତି ଖଟି ଚାଲିଛି ଦାଦନ ବର୍ଷ ବର୍ଷ ଧରି

 ଆଜି କରୋନାକୁ ଆହ୍ବାନ ତାହାରି 

"ଦୁନିଆରେ ଆଉ କିଛି ମାସ ଦାଦନ ଖଟିକି ତ ଦେଖା ...!"

       


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama