Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjya Tripathy

Romance

3  

Sanjya Tripathy

Romance

ପତ୍ନୀସଂଜୟ କୁମାର ତ୍ରିପାଠୀ

ପତ୍ନୀସଂଜୟ କୁମାର ତ୍ରିପାଠୀ

1 min
151


କେବେ, କେଉଁଠି ଏକ ଅଜଣା ମୁହୁର୍ତ୍ତରେ

ପ୍ରାୟୋଜିତ ରଂଗୀନ ରୋଷଣୀ ଓ ଝଲମଲ ଆଲୁଅରେ

ଅଧାରୁଆ ଜିରେ

ବୈଦିକ ସଂଟ୍ରୋଚ୍ଚାରଣରେ, ଅଗ୍ନି ସାକ୍ଷୀରେ

ହାତ ଧରିଥିଲେ ବଗୁଲା ବଗୁଲି

ତିଆରି କରିଥିଲେ ନିଷଟ ଗ୍ୟଧର୍ବର ଏକ ନୀରବ ନୀଡ

କିଏ ପତି ଧର୍ମ ତ କିଏ ପତ୍ନୀ ଧର୍ମୀ ନିଭାଉଥୁବା ଅବସରରେ

ଆଗମନ ହେଲା ଏକ ଆବହ ସଂଗୀତର ଆସଂତୁକଙ୍କର

ତା ପରର କାହାଣୀ ଏବେ ଅବୋଲକରା ମୁହଁ ରେ

ଯକ୍ଷପ୍ରଶ୍ନରେ

ବିଶ୍ଵାସ ଓ ମାନବୀୟ ମର୍ଯ୍ୟାଦାର ମହତ୍ତରି ଉତ୍ତରଣ ବେଳେ

ସଂପର୍କର ସେତୁବଂଧ ରଚିଥିବା ସେହି ପତି ପତ୍ନୀ

ଏବେ ବୟସର ଝାଉଁବଣରେ ଝରା ଶେଫଳା

କୃଷ୍ଣଚୂଡା ଓ କାକଟସର ମୃଣ୍ମୟୀ ମାୟାରେ ବଂଦୋବଦ୍ଧ

ବ୍ୟତିକ୍ରମ ଏକ ବର୍ଷାରେ ଭିଜୁଥିବା କବିତାର ଶବଦାବଳୀ

ସୃଜନଶୀଳତାର ପୃଥକ୍ ଏକ ପରିଭାଷାଦିଷ୍ୟତବିସ୍ତାରୀ

ଦୁଗଧ ଫେବନିଭ ଉର୍ମିମାଳା

ବେଳାଭୂମିରେ ଭ୍ରମଣରିତ ଅସଂଖ୍ୟ ପଥଚାରୀଙ୍କ

: ଅସ୍ପଷ୍ଟ ପଦଚିହ୍ନ

ଏ ସବୁ ଗୋଳମାଳରୁ ତୟାର ହୁଏ ଅଭିଶପ୍ତ

ମାନବର ଅସହାୟତା

ଯାହା ଉଦଭାସିତ ହୁଏ ପରମପୁରୁଷଙ୍କ

ପରବର୍ତ୍ତୀ ପର୍ଯ୍ୟବେକ୍ଷଣରେ

ଯୁଗ ପରିବର୍ତ୍ତନର ମାହେନ୍ଦ୍ର ବେଳାରେ

ସୃଷ୍ଟିର ସଂଯୋଜକ ମାନବର ଇତିହାସ,

ବର୍ତ୍ତମାନ ଓ ଭବିଷ୍ୟତ

ସାମଗ୍ରିକ ଉନ୍ନୟନାଭିମୁଖୀ ସ୍ଵଚ୍ଛ, ପାରଦର୍ଶୀ ପ୍ରଶାସନରେ

ଉଦବୁଦ୍ଧ କର୍ମ ସଂସ୍କୃତିରେ- କ୍ରମବର୍ଦ୍ଧିତ

ନୈତିକ ମୂଲ୍ୟବୋଧରେ

ସକଳ ଅର୍ଥହୀନତା ଓ ଅବାନ୍ତର

: ପ୍ରସଂଗଗୁଡିକର ପରିସମାପ୍ତିରେ

: ବୈଷମ୍ୟ ବିହୀନ ବ୍ୟବସ୍ଥା ଗଠନର ସାର୍ଥକ ସ୍ୱପ୍ନରେ

ସମାଜ ସଚେତନ ନାଗରିକଙ୍କ ଉଦ୍ଧ। ଭି ମୁ ଖୀ

= ପରିକଳ୍ପନାରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance