Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanta kumar Hota

Inspirational Others

3  

Prasanta kumar Hota

Inspirational Others

ପ୍ରପଞ୍ଚର ମାୟା

ପ୍ରପଞ୍ଚର ମାୟା

1 min
144


କେତେ ଭିଆଣ ଯେ ପ୍ରପଞ୍ଚର ମାୟା

ନୁହେଁ କାହା ବୋଧଗତ

ସମର୍ପଣ ଭାବ ରଖିଥିଲେ ସିନା

ହେଉଥିବ ସ୍ଵାଧିକୃତ ।

ଯିଏ ଗଢୁଥାଏ ସିଏ ଭାଙ୍ଗୁଥାଏ

ସୃଜନ ସୃଷ୍ଟିର ଖେଳ

ମଧ୍ୟେ ଅକିଞ୍ଚନ କ୍ରିଡନକ ମାତ୍ର

କରୁଥାଏ କୌତୁହଳ। ।

ସବୁରି ମୂଳରେ ସେହି ସର୍ବଜ୍ଞାନୀ

ଅଣାକାର ଅନ୍ତର୍ଯ୍ୟାମୀ

ଅନନ୍ତ ଆକାଶ ଅସୀମ ପ୍ରକାଶ

ଅଖିଳ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ସ୍ଵାମୀ ।

ପରଂବ୍ରହ୍ମ ସେହି ଜଗତ ଈଶ୍ବର

କରୁଥାଏ ସଦା ହିତ

ରଖିଥିଲେ ଭାବ ଭାବରେ ସ୍ଵଭାବ

ନହୁଏ ଭ୍ରମିତ ଚିତ୍ତ ।


ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ହୋତା


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational