Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyabati Swain

Inspirational

4.2  

Satyabati Swain

Inspirational

ପ୍ରେମର ପରିଭାଷା

ପ୍ରେମର ପରିଭାଷା

1 min
227



ପ୍ରେମ ହୃଦୟରୁ ଆତ୍ମାକୁ ଛୁଏଁ

ପ୍ରେମ ପ୍ରେମମୟ କରି

ପୁଣ୍ୟତା ଦିଏ

ଦେବାରେ ଆନନ୍ଦ ଅନୁଭବ କରେ।


ପ୍ରେମରୁ ଘୃଣା ଯିବା ରାସ୍ତାରେ

ପ୍ରତିଶୋଧର

ରଂଗଶାଳା ଟିଏ ପଡେ

ଆସକ୍ତ ହେଲେ ସର୍ବନାଶ ।


ବିଶ୍ବାସ

ମନ୍ଦିରଟିଏ ବି ଥାଏ

ଅଣ ଦେଖା କଲେ ବିପଦ।


ଭରସା 

ହସ୍ପିଟାଲ୍ ଟିଏ ଦେଖାଦିଏ

ଉପଯୁକ୍ତ ସମୟରେ

ଉପଚାର କଲେ

ଆରୋଗ୍ୟ ହେବାର

ସମ୍ଭାବନା ଟିଏ ଥାଏ ।


କ୍ରୋଧ, ଅବିଶ୍ବାସ

ଭୁଲ୍ ବୁଝାମଣା ବନ୍ଧୁମାନେ ବି

ପାଖେ ପାଖେ ଥାଆନ୍ତି

ଟିକେ ହୁସିଆର ରହିବେ,

ନ ହେଲେ ସମ୍ପର୍କ ବାଡ଼ି 

ଅଚିରେ ନାଶ ଯିବ ଜାଣିବେ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational