Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Goutam Mohanty

Romance Classics Inspirational

4  

Goutam Mohanty

Romance Classics Inspirational

ЁЯМ╣ЁЯЦМя╕П рмкрнНрм░рнЗрмо рм░рмЩрнНрмЧ рмдрнВрм│рнАЁЯЦМя╕ПЁЯМ╣

ЁЯМ╣ЁЯЦМя╕П рмкрнНрм░рнЗрмо рм░рмЩрнНрмЧ рмдрнВрм│рнАЁЯЦМя╕ПЁЯМ╣

1 min
263



рмкрнНрм░рм┐рнЯрм╛ рмдрнБрморнЗрморнЛрм░  рмкрнНрм░рнАрмдрм┐рм░ рмирм╛рнЯрм┐рмХрм╛

   рмдрнБрморнЗ рморнЛ рмЕрм│рм╕рнА рмХрмирнНрнЯрм╛,

рмдрнБрморм░ рмд рм╕рнЗрмЗ    рмкрм╣рм┐рм▓рм┐ рмЫрнБрмЖрмБ рмЯрм┐ 

   рм╣рнГрмжрнЯрнЗ рмЖрмгрм┐рмЫрм┐ рммрмирнНрнЯрм╛редред


рморнЛ рморми рмормирнНрмжрм┐рм░рнЗ  рм░рнВрмкрнЗрм▓рм┐ рмЪрмирнНрмжрнНрм░рм┐рмХрм╛

    рм╕рнНрммрм░рнНрмЧрм░ рмЙрм░рнНрммрм╢рнА рмдрнБрморнЗ,

рмкрм░рнА рм░рм╛рмЗрмЬрм░    рмЕрмкрм╕рм░рм╛ рмдрнБрморнЗ

   рммрм╛рмирнНрмзрм┐ рмирнЗрмЗрмЧрм▓ рмкрнНрм░рнЗрморнЗ редред


рм╣рнГрмжрнЯрм░рнЗ рморнЛрм░  рмЫрммрм┐ рмЖрмЩрнНрмХрм┐рмжрнЗрм▓

    рмкрнНрм░рнЗрморм░ рмдрнВрм│рнАрмЯрнЗ рмзрм░рм┐,

рмжрнЗрмЦрнБрмЫрм┐ рморнБрмБ рмирм┐рмдрм┐     рмдрнБрмо рмЫрммрм┐рмЯрм┐рмХрнБ

    рм╣рнГрмжрнЯрм░рнЗ рмЪрм╛рмкрм┐ рмзрм░рм┐редред


рмЖрмЦрм┐рм░рнЗ рмирм╛рмЪрнБрмЫрм┐  рмдрнБрморм░рм┐ рмЪрнЗрм╣рнЗрм░рм╛

   рмкрнНрм░рм┐рнЯрм╕рнА рморнЛ рмкрнНрм░рм┐рнЯрмдрморм╛,

рмдрнБрморнЗ рморнЛ рмЬрнАрммрми рмдрнБрморнЗ рморнЛ рм╕рмкрми

   рмдрнБрморнЗ рморнЛрм░ рм░рм╛рмЬрмЬрнЗрморм╛ редред



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance