Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukanti Hotta

Inspirational

3  

Sukanti Hotta

Inspirational

ପବିତ୍ର ଭୂଇଁ

ପବିତ୍ର ଭୂଇଁ

1 min
416


ରୂପ ଅନୁପମ ସୁଗୁଣ ସମ୍ପନ୍ନ

ସମ୍ପତ୍ତିର ଗନ୍ତାଘର

ବୀର ସନ୍ତାନଙ୍କ ଜନନୀ ଅଟେ ସେ

ସବୁଜିମା ତାର ଦ୍ୱାର ।


ଖାଦ୍ୟ, ବେଶ, ପୋଷାକ, କଳା ସଂସ୍କୃତି

ବର୍ଣ୍ଣିଲେ ସରିବ ନାହିଁ

ଦେବଦେବୀଙ୍କର ଆବିର୍ଭାବ ପୀଠ

ଅଟେ ମୋ ପବିତ୍ର ଭୂଇଁ ।


ସାରା ବିଶ୍ୱରେ ଅଟେ ସେ ପ୍ରସିଦ୍ଧ

ସଭିଙ୍କୁ ଆପଣା କରେ

ବିଭିନ୍ନତା ମଧ୍ୟେ ଏକତା ଶିଖାଇ

ସମ୍ପର୍କ ସୁଦୃଢ କରେ ।


ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ଦୟା ଭକ୍ତିର ପୁର

ଅଟେ ମୋ ଭାରତ ମାଟି

ତା କୋଳେ ଜନମି ଧନ୍ୟ ହେଲୁ ଆମେ

ଚରଣେ ଯିବା ଲୋଟି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational