Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bidyadhar Mantry

Tragedy Inspirational Others

4  

Bidyadhar Mantry

Tragedy Inspirational Others

ପାପୀ କବଳରେ ଶାରୀ

ପାପୀ କବଳରେ ଶାରୀ

1 min
273



ଶାରୀ ମୁକ୍ତ ଆକାଶର ବିହଙ୍ଗ

ମନରେ ଅସୁମାରୀ ଆଶା

ପ୍ରକୃତି କୋଳ ରେ ବେଶ୍ ଖୁସି

ଖୋଲା ହୃଦୟ ରେ ଉଡୁଛି

ଏ ଡାଳ ରୁ ସେ ଡାଳ ।


ପାପୀ ର ପାପ ଦୃଷ୍ଟିରେ ଶାରୀ

ଶାରୀ କୁ କରାୟତ କରିବ

ପ୍ରଲୋଭନ ଦେଖାଇ ଆକର୍ଷିତ କରିବ

ରାଜି ନ ହେଲେ ବଳାକ୍ତାର 

ଯେମିତି ହେଲେ ଶାରୀ ରହୁ ପଞ୍ଜୁରୀ ଭିତରେ

କିଛି ନ ହେଲେ ଶାରୀ ର ହତ୍ୟା।


ବିଚରା ଶାରୀ

କଣ କରିବ,ମୁକ୍ତି ପାଇଁ ନିବେଦନ ସହିତ

ପ୍ରାଣ ଭିକ୍ଷା ବି କରିବ

ନିଜକୁ ରକ୍ଷା ପାଇଁ ପାପୀ କବଳ ରୁ

ଆର୍ତ୍ତ ଚିକ୍ତ୍ତାର ସହିତ 

ସାହାଯ୍ୟ ପାଇଁ ହାତ ଯୋଡ଼ିବ।


ପାପୀଙ୍କ ଅତ୍ୟାଚାର ପୁରାଣ କାଳରୁ

ସିତା,ଦ୍ରୌପଦୀ ର କଥା 

ଶାରୀ ପରି ଥିଲା ଜୀବନ ଶୈଳୀ

ପାପୀଙ୍କ ନଜର ରେ ହେଲେ କବଳିତ

କେମିତି ଥିଲେ ପାପ ପଞ୍ଜୁରୀରେ

ବେଶ୍ ଜଣାଶୁଣା ସଭ୍ୟ ସମାଜରେ।


ପାପ ର ପରିଣାମ ବଡ ଭୟଙ୍କର

ପାପ ଓ ପାପୀ ,ସମୟ ଚକ୍ରରେ ବ୍ୟତିରେକ

ପାପ ର ଧାରା ସିମୀତ ରହିଛି

ପାପୀ ବି ନିପାତ ହୋଇଛି 

ସତ୍ୟ ଧର୍ମ ର ଜୟ ହୋଇଛି।


ବିଗତ ଦିନର ନିର୍ଭୟା 

ନିର୍ଭୟା ବି ଶାରୀ ଥିଲା

ପାପୀ କବଳରେ ହେଲା କବଳିତ

ପଞ୍ଜୁରୀ ରେ ଆବଦ୍ଧ ହେଉ ହେଉ 

ଜୀବନ ରକ୍ଷା ପାଇଁ ଆକୁଳ ନିବେଦନ

ପାପୀଙ୍କ ପାଇଁ ଅକାଳରେ ହାରିଲା ଜିବନ।


ମଣିପୁର ପାପୀ ର ପାପ,ଚଳନ୍ତି ଘଟଣା

ଶାରୀ କୁ ଉଲଗ୍ନ କରିଛି ଦିନ ଆଲୁଅରେ

ପାପିର ବାହୁ ପଞ୍ଜୁରୀରେ ,ଶାରୀ କବଳିତ

ଜୀବନ ଭିକ୍ଷା ପାଇଁ ଆର୍ତ୍ତ ଚିକ୍ତାର

ଶାରୀ ର ସୁରକ୍ଷା ପାଇଁ ଯିଏ ବି ଆସୁଛି

ପାପୀଙ୍କ ଦ୍ଵାରା ହୋଇଛି ନିହତ।


କେତେଦିନ ଚାଲିଥିବ ପାପୀଙ୍କ ରାଜୁତି

କିଏ ଦେବ ଶାରୀଙ୍କୁ ସୁରକ୍ଷା !

ଈଶ୍ୱର ଓ ସରକାର ସବୁ ଆମ ଭିତରେ

ଆମ ଚେତନାରେ ଇଶ୍ଵର

ଆମ ଶକ୍ତିରେ ସରକାର

ଆମକୁ ଜାଗ୍ରତ ହେବାକୁ ହେବ

ଶାରୀ ବି ଶିକ୍ଷା ପାଉ ଆତ୍ମରକ୍ଷା ର କୌଶଳ

ଜନ ସଚେତନତା ନିହାତି ଜରୁରୀ

ପାପୀ ହୋଇବେ ନିପାତ, ଶାରୀ ହେବ ସୁରକ୍ଷିତ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy