Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

TAPAS RAYSINGH

Classics Children

3  

TAPAS RAYSINGH

Classics Children

ଓଁ ଶ୍ରୀ ମା ସର୍ବମଙ୍ଗଳାଙ୍କ ସ୍ତୁତି

ଓଁ ଶ୍ରୀ ମା ସର୍ବମଙ୍ଗଳାଙ୍କ ସ୍ତୁତି

2 mins
176



ମାଲୋ ମା ମଙ୍ଗଳା ବୁଢ଼ୀ............

କାକଟପୁରରେ ତୋର ନିଜଘର ଷୋଳସ୍ଥମ୍ୱେ କଲୁ ସ୍ଥାନ ।

ଅପୁତ୍ରିକ ନାରୀ ପୁତ୍ର ଦାନ ପାଏ, ଅନ୍ଧ ପାଏ ଚକ୍ଷୁଦାନ ।

ମାଗୋ ସର୍ବମଙ୍ଗଳା ।

କୂଳେ ଲଗାଅ ପ୍ରାଣୀଙ୍କ ଭେଳା ।।

ସଙ୍କଟ ତାରିଣୀ ବିପଦ ନାଶିନୀ ନାମ ଅଟଇ ତୋହର ।

ଯାର ସଙ୍କଟରେ ବିପଦପଡ଼ିଛି ମଙ୍ଗଳା ବାରେ ଉଦ୍ଧାର ।

ମାଗୋ ମହିଷାମର୍ଦ୍ଦିନି ।

ହେଳେ ଦନୁଜ ବଳ ନାଶିନି ।।

ଶିରରେ ସୁବର୍ଣ୍ଣ ମୁକୁଟ ଶୋଭିବ ଲଲାଟେ ଚିତା ସିନ୍ଦୂର ।

ରତ୍ନ ଓଡ଼ିଆଣୀ କଟିରେ ଖଞ୍ଜିଲେ ପାଦରେ ଶହେ ନୁପୂର ।

ମାଗୋ ସର୍ବସହଣୀ ।

ମଥାରେ ଶହେ ମଥାମଣି ।।

କଳାମେଘୀ ଶାଢ଼ୀ ପିନ୍ଧିଥାଉ ଭିଡ଼ି ତତେ ଦିଶଇ ସୁନ୍ଦର ।

ରଙ୍ଗ ପୁଷ୍ପମାଳ ଗଳାରେ ଲମ୍ବିଛି ପୁଣି ଚପସରି ମାଳ ।

ମାଗୋ ହିମ ଦୁଲଣୀ ।

ଲୋକନାଥଙ୍କର ପାଟରାଣୀ ।।

ସିଂହ ଯେ ଶାରଳା ବୋଲାଉ ଯାଜପୁର ବିରଜାଇ ।

ମାଗୋ ଦୟା ସାଗରୀ ।

ଦୟନକଲେ ମୁଁ ଗଲି ସରି ।।

କଟକରେ ସୁପ୍ରତିଷ୍ଟ ଚଣ୍ଡୀନାମ କାକଟପୁରେ ମଙ୍ଗଳା ।

ସିଦ୍ଧ ରାମଚଣ୍ଡୀ ବୋଲାଉ ଜନନୀ କ୍ଷେତ୍ର ମଧ୍ୟରେ ବିମଳା ।

ମାତା ସିଂହବାହିନୀ ।

କୃପା ବହିବ ମୋ ଠାରେ ପୁଣି ।। 

ଗାଳି ମୁଁ ସହିଇ ଗରବ ନ ସହଇ ଦଣ୍ଡକେ ଚୁନା କରଇ ।

ଯେହୁ ମୋତେ ହୃଦୟରେ ଭାବୁଥାଇ ଅଭୟବର ଦିଅଇ ।

ତାର ହୃଦୟ ହୋଇ ।

କୃପା ଦୃଷ୍ଟିରେ ମୁଁ ନିରଖେଇ ।।

ତୋତେ ଯେଉଁ ଜନ ମନ୍ଦ ବିଚାରଇ ବଂଶ ଛେଦଇ ତାହାର ।

ତୋ ଡକ ଶୁଣିଲେ କାଳିକା ପେଶିବି ଖଡଗେ ଛେଦିବି ଶିର ।

ଆରେ କହୁଛି ମୁହିଁ ।

ତୋର ବିପତ୍ତି ରହିବ ନାହିଁ ।।

ଶତ୍ରୁ ଯେବେ ତୋତେ ମନ୍ଦ ବିଚାରିବ ମୋ ନାମ ଧରିବୁ ଚିତ୍ତେ ।

ତୋର ଡାକକୁ ମୁଁ ଶ୍ରବଣ ଡେରିଛି ରଖିବି ମାରିବି ତୁରିତେ ।

ଆରେ କହୁଛି ଏବେ ।

ସର୍ବଠାରେ ଅଛି ଗୁପ୍ତ ଭାବେ ।।

ଶ୍ରୀମୁଖରେ ଯାହା ଆଜ୍ଞା ଦେଇଅଛି ବୋଲଇ ରଖିବି ତୋତେ ।

ତୋତେ ଯେତେବେଳେ ବିପତି ପଡ଼ିବ ପଣତ ଦେବି ତୁରିତେ।

ଆରେ କହୁଛି ତୋତେ ।

ତୁହି ଭାବିଥିବୁ ହୃଦେ ମୋତେ ।।

ଘରୁ ଯେତେବେଳେ ବାହାର ହୋଇବୁ ସୁମରିଲେ ନାମ ମୋର ।

ଆଗେ ଆଗୁଆଣି ହୋଇଥିବି ପୁଣି ତୁହି ଥିବୁ ମୋ ପଛର ।

ଆରେ ଶୁଣରେ ବଳା ।

ଶତ୍ରୁ ମୁଖେ ଲଗାଇବି ବଳା ।।

ସୁସ୍ଥାନ ଦେଖିଣ ପ୍ରାଚୀ ନଦୀ ତଟେ ମୁହିଁ ଅଟେ ତୁମ୍ଭ ବାସ ।

ହୀନଭକ୍ତ କହେ ମୋ ଦୁଃଖ ନ ଗଲା ।

ମାଆ କୁ କରିଣ ଆଶା ,ମାଗୋ ରଖିବ ମୋତେ ।

ତୁମ୍ଭ ପଣତ ତଳେ ତୁରିତ ମାଗୋ ମା ସର୍ବମଙ୍ଗଳା ।।0।।

     

       ମା ମୋ ମା ମଙ୍ଗଳା ମା


(ସର୍ବେ ଭବନ୍ତୁ ସୁଖିନଃ ସର୍ବେ ସନ୍ତୁ ନିରାମୟାଃ

ସର୍ବେ ଭଦ୍ରାଣି ପଶ୍ୟନ୍ତୁ ମ କଶ୍ଚିତ୍ ଦୁଃଖଭାଗ ଭାବେ)





Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics