Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

TAPAS RAYSINGH

Children Stories Inspirational Others

3  

TAPAS RAYSINGH

Children Stories Inspirational Others

ଦେଶୀ କମଳା

ଦେଶୀ କମଳା

1 min
165



ଗଛଟି ତାର ଭାରି ସୁନ୍ଦର ଉପରୁ  

ତଳ କଣ୍ଟାରେ ଶାଲୁ ବାଲୁ 

ପତ୍ର ତାର ମକଚି ଦେଲେ ମହକୁଥାଏ

ଖଣ୍ଡ ମଣ୍ଡଳ ସୁଗନ୍ଧିତ ଅତର ପରି

ଆହା ଅତର ପରି ।


ସୁଗନ୍ଧ ରେ ଆଜି ମହକି ଉଠିଲା ଘର

ଯେବେ ମୁଁ ତୋଳି ଆଣିଲି

ଘର ପଛପଟୁ ଦେଶୀ କମଳା ଫଳ

ଆହା ମହକି ଗଲା ଘର ।


ଛୋଟ ରୁ ବଡ ଛଡାଇ ଖାଇଲେ

ଜିଭକୁ ବୁଲାଇ ମାରି ଟାକରା

ଆହା ମିଠା କି ଥିଲା ତାର ବାସନା

ମହକୁ ଥିଲା ଘର ଅଗଣା ।


ସୁରଙ୍ଗୀ ନୁହେଁ ସେ ଦେଶୀ କମଳା

ଖାଇଲେ ଲାଗିଲା ଭାରି ମଜା

ଟେଷ୍ଟ ତାର ଖଟା ମିଠା ଲୁଣ ପାଣି    

ସଙ୍ଗେ ଆହା କି ଭାରି ମଜା ।


ସୁରଙ୍ଗୀ ଖାଇଲେ ଲାଗଇ ମିଠା 

ଦେଶୀ କମଳା ଯେ ଖଟା 

ଏ କି କଥା ଦୁନିଆଁ କହୁଛି ଏ କାଳେ

ଦୁଇ ଜଣ ଯାକ ଏକା ।


ଉପକାର ତାଙ୍କ ଅମୂଲ ମୂଲ କହି

ହେବନାହିଁ ତାଙ୍କରି ଗୁଣ

ଗଛ ଦେଉଥାଏ ଶୀତଳ ଛାଇ 

ଫଳ ଦେଉ ଥାଏ ରସ

ଏଇଯେ ଆମର ଦେଶୀ କମଳା ଗଛ ।



Rate this content
Log in