Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

4  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ଓଡ଼ିଆଣି ମହାଲକ୍ଷ୍ମୀ

ଓଡ଼ିଆଣି ମହାଲକ୍ଷ୍ମୀ

1 min
293



ଜୟ ଜୟ ମହାଲକ୍ଷ୍ମୀ ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ରରେ ରହୁ

ଜଗତର ଠାକୁରାଣୀ ଓଡ଼ିଆଣୀ ବୋହୁ l


ଖଣ୍ଡୁଆ ପାଟ ପିନ୍ଧୁ ମା ହାତେ ସୁନା ଖଡ଼ୁ

ସୁନାଚଟୁ ଧରି ମାଆ ନାନାଭୋଗ ବାଢ଼ୁ l


ପୟରେ ଝୁଣ୍ଟିଆ ନାଉ ନାଶାରେ ବସଣି

ଶିରେ ଜକ ଜକ ତୋର ରତ୍ନ ମଥାମଣି l


ନଣନ୍ଦ ସୁଭଦ୍ରା ସଙ୍ଗେ ସଦା ତୋର କଳି

ହସି ଦେଲେ ତାଳିମାରି ପ୍ରଭୁ ବନମାଳୀ l


ଦେଢ଼ଶୁର ସମ୍ମୁଖକୁ କେବେ ମା ନଯାଉ

ହାତେ ଓଢ଼ଣୀକୁ ଟାଣି କଥା କହୁ ଥାଉ l


ଜଗାସହ ଯେବେ ମାତ ହୋଇଯାଏ କଳି

ଜ୍ୟେଷ୍ଠସାମନ୍ତଙ୍କ ପାଶେ କରୁ ନିଉଛାଳି l


ଭଗ୍ନୀ ଭାଇ ଧରି ପ୍ରଭୁ ରଥେ ଗଲେ ବୁଲି

ଅଭିମାନେ ଶୋଇଲୁ ମା କବାଟକୁ କିଳି l


ଲାଞ୍ଚ ନେଲୁ ଆଣ୍ଟ କରି କଳାମେଘୀ ପାଟ

ଖୋଲିଦେଲୁ ସିଂହ ଦ୍ୱାର ଅମୁହାଁ କବାଟ l


ମଗୁଶିର ମାସେ ମାଆ ଘରେଘରେ ପୂଜା

ଧନ୍ୟ ଧନ୍ୟ ଲୀଳାମୟୀ ସାଗର ତନୁଜା l


ସୁଖେ କରିଥାଆ ମାତ ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ରରେ ଘର

ଲୀଳାମୟୀ ମାଆକୁ ମୋ ଶତ ନମସ୍କାର l

            


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational