Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

3  

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

ନିତ୍ୟ ନୂତନ ଗୀତି-କବିତା: ପ୍ରକୃତ ଗୁରୁ କିଏ ? -ଡକ୍ଟର କୃତ୍ତିବାସ ନାୟକ

ନିତ୍ୟ ନୂତନ ଗୀତି-କବିତା: ପ୍ରକୃତ ଗୁରୁ କିଏ ? -ଡକ୍ଟର କୃତ୍ତିବାସ ନାୟକ

1 min
185



ଅସଲ ଗୁରୁଙ୍କୁ ଚିହ୍ନିଛି ପାଇଛି ଗୁରୁ ଈଷ୍ଟ ତିନିଜଣ,

ତାଙ୍କରି ଚରଣେ ଶରଣ ନେଉଛି ଢାଳିଦେଇ ମନ-ପ୍ରାଣ । 


ପ୍ରଥମ ଗୁରୁ ମୋ ବ୍ରହ୍ମା ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତା ନିର୍ମଳ ସରଳ ଶାନ୍ତ,

ସୃଷ୍ଟିର ମଙ୍ଗଳ ସୃଷ୍ଟିରକ୍ଷା ପାଇଁ ସର୍ବଦା ଥାଆନ୍ତି ବ୍ୟସ୍ତ ।

ପାଇବାର ଆଶା ନଥାଏ ତାଙ୍କର ଗଢିବାରେ ଥାଏ ମନ ।

ଅସଲ ଗୁରୁଙ୍କୁ ଚିହ୍ନିଛି ପାଇଛି ଗୁରୁ ଈଷ୍ଟ ତିନିଜଣ ।(1)


ଦ୍ଵିତୀୟ ଗୁରୁ ମୋ ଶ୍ରୀକୃଷ୍ଣ ଶ୍ରୀହରି ସବୁଠାରେ ବିରାଜିତ,

ବଂଶୀସ୍ଵନେ ସାରା ସଂସାର ପ୍ରାଣକୁ କରନ୍ତି ସେ ବିମୋହିତ ।

ସେହି ହାତେ ପୁଣି ଧରି ସୁଦର୍ଶନ କରନ୍ତି ଗର୍ବ ଛେଦନ ।

ଅସଲ ଗୁରୁଙ୍କୁ ଚିହ୍ନିଛି ପାଇଛି ଗୁରୁ ଈଷ୍ଟ ତିନିଜଣ । (2)


ତୃତୀୟ ଗୁରୁ ମୋ ଭୋଳାନାଥ ଶିବ ଯୋଗେଶ୍ଵର ମହାଦେବ,

ଅଳପେ ସନ୍ତୋଷ ନାମ ଆଶୁତୋଷ ଭୂଷଣ ତାଙ୍କର ତ୍ୟାଗ ।

କାମନା ବାସନା ରହିତ ସେ ରୁଦ୍ର ପାପ କରନ୍ତି ଦହନ ।

ଅସଲ ଗୁରୁଙ୍କୁ ଚିହ୍ନିଛି ପାଇଛି ଗୁରୁ ଈଷ୍ଟ ତିନିଜଣ । (3)


ଶିକ୍ଷକ ସମାଜ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ କରନ୍ତି ପାଳନ୍ତି ମୋ ପିତାମାତା,

ଶାସ୍ତ୍ରଜ୍ଞନ ପ୍ରବଚନ ଦେଉଛନ୍ତି ଆଉ କିଛି ଦୀକ୍ଷାଦାତା ।

ସେମାନଙ୍କୁ ଗୁରୁ କହିଲେ ନିଶ୍ଚୟ ହେବ ଈଷ୍ଟ ଅପମାନ ।

ଅସଲ ଗୁରୁଙ୍କୁ ଚିହ୍ନିଛି ପାଇଛି ଗୁରୁ ଈଷ୍ଟ ତିନିଜଣ ।(4)



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics