Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Inspirational

4.4  

DILIP KUMAR SAHOO

Inspirational

ନିର୍ଦ୍ଦୟ କରୋଣା ପାଇଁ

ନିର୍ଦ୍ଦୟ କରୋଣା ପାଇଁ

1 min
30



ନିର୍ଦ୍ଦୟ କରୋଣା ବିଦାରେ ହୃଦୟ            

ଜଗତ ହୁଅଇ ଆତଙ୍କିତ

ଲକ୍ଷ ଲକ୍ଷ ଲୋକ ସଂକ୍ରମିତ ଆଜି

ଶତଶତ ମୃତ୍ୟୁ କବଳିତ ।

ତଥାପି ଅଛନ୍ତି ଅବୁଝା ମଣିଷ

ବୁଝିବାକୁ ତାଙ୍କ ବେଳ ନାହିଁ

ନିଜକୁ କରନ୍ତି ନିଜେ ପ୍ରତାରଣା

କରୋଣା ବସିଛି ବାଟ ଚାହିଁ ।

ଅନ୍ଧବିଶ୍ୱାସରେ ଅନ୍ଧ ହୋଇ ଯାଇ

ରୋଗକୁ କରନ୍ତି ନିମନ୍ତ୍ରଣ

ଅସହାୟ ଦେଶ ଗୋଷ୍ଠୀ ସଂକ୍ରମଣ

ଆଶଙ୍କା ରେ ସବୁ ମ୍ରିୟମାଣ ।

କିଏବା ଜାଣିଛି କିଏସେ ଆଣିଛି

କରୋଣାକୁ ତାର ସାଥେ ନେଇ

ନିଜେତ ଜଳିବ ଅନ୍ୟକୁ ଜାଳିବ

ରୋଗର ଜୀବାଣୁ ବାଣ୍ଟିଦେଇ ।

ନିଜ ନିଶ୍ୱାସ କୁ ବିଶ୍ୱାସ ହେଉନି

ପାଣି ପବନକୁ ଭାରି ଡର 

ସୁନ୍ଦର ଦୁନିଆ ଲାଗୁଛି ବନ୍ଧୁର  

ମାଟିରୁ ଆକାଶ ଥରହର ।

ଆପଣା ଲୋକତ ସଂକ୍ରମିତ ହେଲେ

ଛନକା ପସୁଛି ଛାତିରେ

ଯାଆ ଆସ କାହିଁ କରିଛନ୍ତି ସିଏ 

 ମଶିଛନ୍ତି କାହା ସାଥିରେ !

 ଉତ୍ତର ତ ତାର ଖୋଜୁଖୋଜୁ ଏଣେ

ସଂକ୍ରମିତ ସଂଖ୍ୟା ବଢୁଛି

 ଛଟପଟ ସବୁ ପ୍ରିୟ ପରିଜନ

ଡରି ଡରି ଦିନ ସରୁଛି ।

 ଆସ ସାଥୀ ଆସ ଅବେଳରେ ଆଜି

ଆମେତ ସତର୍କ ରହିବା

ସବୁ କଟକଣା ନୀୟମକୁ ମାନି

ସଙ୍ଗରୋଧରେତ ରହିବା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational