Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୩

Classics

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୩

Classics

ନିଜକୁ ନଭାବ ହୀନ

ନିଜକୁ ନଭାବ ହୀନ

1 min
6.9K


ପ୍ରଫୁଲ୍ଲ କୁମାର ସାହୁ


ଟିକି ମଞ୍ଜିଟେ ମୁଁ ମାଟିରେ ପଡିଲି

ପାଇଲି ଉତ୍ତାପ ଜଳ,

ବତୁରା ମାଟିରେ ଗଯା ହୋଇଲି ମୁଁ

ମାଟି ଦେଲା ମୋତେ ବଳ ॥

ଦିନ କେତୋଟିରେ ପତର ମେଲାଇ

ଉପରକୁ ଦେଲି ଚାହିଁ,


ସୂରୁଯ ତେଜରେ ଚଊଦିକ ହସେ

ମନ ମୋ ଉଠିଲା ଚେଇଁ ॥

ଚେରଟି ମୋହର ମାଟିରୁ ଶୋଷିଲା

ଧାତବ ଲବଣ ଜଳ;

ସୂରୁଯ କିରଣେ ଖାଦ୍ୟ ମୁଁ ରାନ୍ଧିଲି

ପତ୍ର ମୋର ପାକଶାଳ ॥

ବାଯୁରୁ ଶୋଷିଲି ଅଙ୍ଗାର କାମ୍ଲକୁ

ଅମ୍ଳଜାନ ଦେଲି ଛାଡି,

ଦିନ କେତୋଟାରେ ଡାଳପତ୍ର ମେଲି

ଶରୀର ଗଲା ମୋ ବଢି ॥


ସବୁ ବିଷ ପିଇ ଅମୃତ ବାଣ୍ଟିଲି

ଜଗତ କଲ୍ୟାଣ ପାଇଁ,

ବାଟ କଡେ ଦେଖ ଛିଡା ହୋଇଛି ମୁଁ

ସେବା ମନୋଭାବ ନେଇ ॥

ଛୋଟ ବୋଲି ତୁମେ ପିଲାଏ ନିଜକୁ

କେବେ ହେଁ ନ ଭାବ ହୀନ,

ଈଶ୍ବରଙ୍କ ଏହି ସୁନ୍ଦର ସୃଷ୍ଟିରେ

ଦୃଢକର ନିଜ ସ୍ଥାନ ॥


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics