Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Manasmita Das

Abstract Comedy Drama

3  

Manasmita Das

Abstract Comedy Drama

ନିଃସଙ୍ଗତା

ନିଃସଙ୍ଗତା

1 min
344



ସେ ଦିନର ଖିଲିଖିଲି ହସ ତୋର

ଚୋରେଇ ନେଇଥିଲା ତ ମନ ମୋର ।


ଥରେ ଆସି ଦେଖିଯାରେ ସାଥୀ ମୋର

କେମିତି ଝୁରୁଛି ତତେ ହୃଦୟ  ମୋର ।

  

ତୁ  ସିନା ଦୂରେଅଛୁରେ  ସାଥୀ  ମୋର

ଆଜିବି ତ  ଦର୍ଶନ ଖୋଜେ ମୁଁ  ତୋର  ।


କେମିତି ହେଲୁରେ ତୁଏତେ ନିଷ୍ଠୁର

ମାଗିବିନି   ତତେ   ସ୍ନେହ  ଉପହାର ।

   

ଚିନ୍ତା    କରିବିନି    ଅମଙ୍ଗଳ   ତୋର

ନିଃସଙ୍ଗତେ  ବିତୁ ରେ   ଜୀବନ  ମୋର  ।                  


Rate this content
Log in