Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nihar Ranjan Acharya

Tragedy

4.3  

Nihar Ranjan Acharya

Tragedy

ନିଃସଙ୍ଗତା

ନିଃସଙ୍ଗତା

1 min
214


ମୋ' ହୃଦୟର ଶୂନ୍ୟତାକୁ 

ଆଜି ମୁଁ ପଚା଼ରୁଥିଲି ତମ କଥା 

ଯେଣୁ ତମେ ବାଛି ନେଇଥିଲ 

ମୋ' ପାଇଁ- ତମ ମନର ନିରବତା।


ଏତେ ନିରବତା କାହିଁ ପାଇଁ 

କହିକି ପାରିବ ତମେ ଅନାମିକା 

ବିବାହ ବଦଳରେ-

ବିରହର ବନ୍ଧନରେ ବାନ୍ଧି ହୋଇ 

ମଥାରେ ପ୍ରେମର ସିନ୍ଦୂର ନାଇବା 

କ'ଣ ତମ- ଭଲପାଇବା ନା ଭାବ ପ୍ରବଣତା? 


ଭାବରୁ ଅଭାବ ଭରିଦିଏ ମନେ 

ଦୁଃଖ ଯନ୍ତ୍ରଣା ଆଉ ବ୍ୟଥା  

ନିଜେ ତମେ କାନ୍ଦି ମୋତେ ବି କନ୍ଦାଅ 

ଏହିକି ଆମ ଭଲପାଇବାର ସାର୍ଥକତା? 


ମୋ' ଅଦୃଶ୍ୟରେ 

ତମ ଦୁନିଆରେ 

ତମେ ସିନା ପାଇଗଲ-

"ଯନ୍ତ୍ରଣା" ଓ "ପ୍ରତାରଣା" ନାମକ 

ଦୁଇଟି ସନ୍ତାନର ନିବିଡ଼ତା  

ତଥାପି ବି ଖୁସି ନୁହଁ ତମେ 

ଦିବାନିଶି ଅଶ୍ରୁର ଅର୍ଚ୍ଚନାରେ 

ଖୋଜି ହୁଅ- ମୋର ଆନ୍ତରିକତା !


ପର ଥିଲି ପର ବି ହୋଇଗଲି 

ରହିଛି ମୁଁ ରହିଯିବି ଏକା ଏକା  

ଦେଇ ଯାଉଛି ତୁମକୁ ମୁଁ 

ମୋ' ସ୍ମୃତିର ଅବ୍ୟକ୍ତ କବିତା। 

  --ସମାପ୍ତ--



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy