ମୁଁ ଏକ କ୍ଷତାକ୍ତ ହୃଦୟ ମୁଁ ଏକ କ୍ଷତାକ୍ତ ହୃଦୟ
ନିଃସଙ୍ଗ ପଥିକ ନିଃସଙ୍ଗ ପଥିକ
ଦରକାର ନାହିଁ ମୋର ଏପରି ସଂସାର ମୁଁ ମଣିଷ ନିଃସଙ୍ଗତା ମୋ ପାଇଁ ବିଷ ଫେରିଯିବି, ଗିରି ଶିଖେ ଚାଲିବି ଦରକାର ନାହିଁ ମୋର ଏପରି ସଂସାର ମୁଁ ମଣିଷ ନିଃସଙ୍ଗତା ମୋ ପାଇଁ ବିଷ ଫେରିଯିବି, ଗିରି ଶ...
ଆଶାର ମନ୍ଦିର ଭାଙ୍ଗିଦେବା ପରେ ସ୍ବପ୍ନ ଜଉଘର ପୋଡ଼ି ଯିବା ପରେ କାହିଁକି ଆଜି ବି ଖୋଜୁଛି ମୁଁ କାହାକ ଆଶାର ମନ୍ଦିର ଭାଙ୍ଗିଦେବା ପରେ ସ୍ବପ୍ନ ଜଉଘର ପୋଡ଼ି ଯିବା ପରେ କାହିଁକି ଆଜି ବି ଖୋଜୁଛ...
ମାନ ସନମାନ ଧନୀକର ଚିହ୍ନ ଗରୀବର ମନକଥା ବୁଝେ ନାହିଁ କେହି ରାହା ପାଏ ନାହିଁ ମୁଖେ ତା'ର ନୀରବତା ମାନ ସନମାନ ଧନୀକର ଚିହ୍ନ ଗରୀବର ମନକଥା ବୁଝେ ନାହିଁ କେହି ରାହା ପାଏ ନାହିଁ ମୁଖେ ତା'ର ନୀ...