Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

GAGAN KUMAR DASH

Inspirational

3  

GAGAN KUMAR DASH

Inspirational

ନିବିଡତା

ନିବିଡତା

1 min
227



ଏଠି ନ୍ୟାୟର ସଭାରେ  

ଅନ୍ୟାୟର ବିଚାରକ,

ଧର୍ମର ଖେଳରେ 

ଅଧର୍ମର ଶେଷ ନିଷ୍ପତ୍ତି

ହାତ ଗୋଡ଼ ଥାଇ

ମୁଁ କିନ୍ତୁ,

ଆଜି ପଙ୍ଗୁ ଓ ଅର୍ଥବ

କିଛି କହି ପାରୁନି କରିବା ପାଇଁ

ଆଖି ମଳି ମଳି 

ଘୁମେଇ ପଡୁଛି

ମୋର ପ୍ରେମିକାର

ଉଷ୍ମ ଦେହ ଉପରେ ।


ଆଖି ନିଃଷ୍ପ୍ରଭ ଭିତରେ

ରକ୍ତ ପିଏ ମଶା ଓ ଓଡ଼ଶ

ଅବଶ ଶରୀର

ତଥାପି

ମୁଁ ଚୁପ୍ ଓ ନିଶ୍ଚଳ

ଅନ୍ଧ, ମୁକ ଓ ବଧିର ।


ସ୍ୱପ୍ନ ଦେଖେ ମୁଁ

ରଙ୍ଗୀନ ସ୍ୱପ୍ନରେ

ହଜିଯାଏ ରାତ୍ରି

ପ୍ରେମର ନିବିଡ଼ ସଂପର୍କରେ

ବିଚ୍ଛିନ୍ନ ପ୍ରେମ ପାଖରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational