Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Inspirational

4  

Chittaranjan Nanda

Inspirational

ନାରୀ ପ୍ରେମମୟୀ

ନାରୀ ପ୍ରେମମୟୀ

1 min
240



ସକାଳରୁ ସଂଜ, ଯନ୍ତ୍ର ଭଳି ସେ 

ସେବା କରି ଥାଏ 

ବୁକୁ ତଳେ ଚାପି ଅଭାବକୁ, ବାଣ୍ଟେ

ସୁଖ ଶୀରି ସିଏ ।

    

ପ୍ରେମମୟ ସେ ତ ଅମୃତର ଝରଣା,

ଅଧରୁ ଅମୃତ ଝରେ

ଶବ୍ଦର ଭାଷା ନାହିଁ କହିବାକୁ କିପରି

ମନଟା ବନ୍ଧା ପରିବାର ଠାରେ ।


ନିଜ ଦେହ ରଖି ଫୁଙ୍ଗୁଳା, ଦେଇ ଚାଲେ

ସନ୍ତାନକୁ ଦାନା କନା

ସେ ମାଆା, ସଂସାର କର୍ମ ତାର ଏକା ସାଥି,

ଜଗତେ ତ ଏ କଥା ଜଣା ।      


ମାପି ପାରୁନା ନାରୀର ଭଲ ପାଇବାର 

ଗଭୀରତା କେତେ ?

ଭଲ ପାଏ ବେଶି ବୋଲି, ହେ ପୁରୁଷ ସମାଜ,

ଦେଉଛ ଆଘାତ ଏତେ ।


ସେ ତ ସହଧର୍ମିଣୀଟିଏ, ସହକର୍ମିଣୀଟିଏ

କୃପାମୟୀ ଓ କୃପାମୟୀ

ଆହ୍ଲାଦରେ ଅଜାଡି ଦେଉଛି ସ୍ନେହ ମମତା,

ହୀନ ଦୁର୍ବଳ ବୋଲି ଭାବ ନାହଁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational