Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sneha Mishra

Inspirational

3  

Sneha Mishra

Inspirational

ନାଗରିକ

ନାଗରିକ

1 min
282


ପ୍ରକୃତିସ୍ଥ ହୁଅ ଜାଗ୍ରତ ହୁଅ

ଆହେ ନାଗରିକ ତୁମେ ।

ସୁନ୍ଦର ପ୍ରକୃତି ଅପେକ୍ଷାରେ ତୁମ

ବୁଝିପାରୁନ କି ତୁମେ ।।୧।।


ମେରୁଦଣ୍ଡ ଅଟ ଏ ଦେଶର ତୁମେ

ଦେଶର ଭାବି ଭବିଷ୍ୟତ ।

ତୁମର ଚିନ୍ତନ ତୁମର ପ୍ରୟାସ

କରିବ ହେ ଦେଶ ସ୍ଵାଗତ ।।୨।।


କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ପାଳନ ସମାଜର ସେବା

ଦେଶରକ୍ଷା ଧର୍ମ ତୁମ ।

ଦେଶର ବିକାଶେ ତୁମର ବିକାଶ

ଜାଗରୁକତାର ନାମ ।।୩।।


ଆତ୍ମା ଯଦି ତୁମ ବିକଳ ନହେଲା

ଏ ଦେଶର ଦୁର୍ଦ୍ଦିନରେ ।

ଜନ୍ମ ତୋ ବିଫଳ ଅସମର୍ଥ ଯଦି

ଦେଶରକ୍ଷା କରିବାରେ ।।୪।।


ଗୋପବନ୍ଧୁ ଦାସ ହରେକୃଷ୍ଣ ମହତାବ

ଯଦୁମଣି ବାଜିରାଓ ତ ।

ଅସହଯୋଗର ଆନ୍ଦୋଳନରେ

କରିଲେ ଦେଶକୁ ମୁକ୍ତ । ।।୫।।


ଦେଶପିତା ବାପୁ ଭଗତ ସିଂ ପୂଣି

ଝାଁସୀରାଣୀ ଲକ୍ଷ୍ମୀବାଇ ।

ଅମୂଲ୍ୟ ଜୀବନ କଲେ ସମର୍ପଣ

ପ୍ରାଣ ଜଳାଞ୍ଜଳି ଦେଇ ।।୬।।


ମୁକ୍ତ ହୋଇଲା ଦେଶ ତ ଆମର

ବିଦେଶର କବଳରୁ ।

ମିଳିମିଶି ସର୍ବେ ମୁକ୍ତ କରହେ

ଅନ୍ୟାୟ ଦୁର୍ନୀତିରୁ ।।୭।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational