Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Panchanan Jena

Tragedy

4  

Panchanan Jena

Tragedy

ନ କହିବା ଶ୍ରେୟସ୍କର

ନ କହିବା ଶ୍ରେୟସ୍କର

1 min
221



ମୁଣ୍ଡଝାଳକୁ ତର୍ଜନୀରେ ତର୍ଜମା କରିଛି

ମୁଣ୍ଡଫଟା ଖରାକୁ ପିଠି ପଡେଇ ସହିଛି

କେବଳ ମଣ୍ଡାପିଠା ଖିଆ 

କେବଳ ମାଡ଼ହାଣ୍ଡି ବୁହା

ମାନନୀୟ ମାନନୀୟେଷୁଙ୍କ ପାଇଁ

ମହୋଦୟ ସମୀପେଷୁ ମାନଙ୍କ ପାଇଁ ।


ନାଲି ଚାହା ପିଇ ଛକରେ ବହେ ବକିଛି ଗର୍ଜିଛି

ଖବରକାଗଜ ପଢ଼ୁ ପଢୁ କେତେ ତର୍ଜିଛି ଚଷିଛି

କେବଳ ଭାରତର ଭବିଷ୍ୟତ ପାଇଁ

କେବଳ ଆଗାମୀ ଉତ୍ତର ସୂରୀ ପାଇଁ ।


ଅପବାଦ ଅପମାନକୁ ଚଳୁ କରି ପିଇଛି

ସମସ୍ୟା ଜଞ୍ଜାଳକୁ ଚୁଟ୍କି ମାରି ଡେଇଁଛି

କେବଳ ଦେଶପ୍ରେମକୁ ନେଇ

କେବଳ ଦେଶ ମାତୃକାର

 ଅଭିମାନ ସ୍ୱାଭିମାନକୁ ମୁଣ୍ଡରେ ବସେଇ ।


ଜବାବ ମାଗୁଛି ଭାରତ

କୁହ କୁହ କୁହାମୁଣ୍ଡା କାଶିଆ-କପିଳା ମାନେ

ଭତ୍ତର ଚାହୁଁଛି ଭାରତ

ରୁହ ରୁହ ପଘାଛିଣ୍ଡା ଅଣ୍ଡିଆ-ପାଣ୍ଡିଆ ମାନେ ।


ଜନ ଆକ୍ରୋଷର ବାଡ଼ବାଗ୍ନି ଆଗରେ

ଜନ ଅସନ୍ତୋଷର ବହ୍ନି ସମକ୍ଷରେ

ଲକ୍ଷ ଲକ୍ଷ ବୁଭୁକ୍ଷିତ ଜନତା ଜନାର୍ଦ୍ଦନ ପାଖରେ

ତୁମର ଆକାଶଛୁଆଁ କଳା ଦୁନିଆ

ତିଷ୍ଠିବ କି ?

ତୁମର ସାତତାଳ ପଙ୍କରେ ପୋତା

ଗୁପ୍ତଧନ ରହିବ କି ?


କହିବା କଷ୍ଟକର

ଭିଡ଼ ଭିତରୁ ମୋର କ୍ଷୀଣ ଆବାଜ୍

ଜଣେ ଅଧେ କୁ 

ଭଜ୍ଜିବିତ କରି ପାରିବ 

କି ନ ପାରିବ

ନ କହିବା ଶ୍ରେୟସ୍କର ?


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy