Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BARSARANI DASH

Tragedy Inspirational

4  

BARSARANI DASH

Tragedy Inspirational

ମୁଁ ତୁମ ସୁନା ଝିଅ

ମୁଁ ତୁମ ସୁନା ଝିଅ

1 min
274



ବାପା!

ଗାଲରେ ଗୋଟେ

ସ୍ନେହରେ ଚୁମା ଦିଅ

ମୋତେ ତୁମେ କାନ୍ଧରେ

ବସାଇ ବୁଲାଇ ନିଅ...||


ବାପା!

ମୋତେ ତୁମେ

ବନ୍ଧୁକ କିଣିଦିଅ

 ମୋତେ କଣ୍ଢେଇ ନଦେଇ

ପୁଅଙ୍କ ଖେଳନା ଦିଅ...||


ବାପା!

 ମୋତେ ଅଳଙ୍କାର

ପିନ୍ଧାଇବା ନଶିଖାଇ

ମୋତେ ପୁଅ ପରି

ବଞ୍ଚିବାକୁ ଦିଅ...||


ବାପା!

ହାତର ଚୁଡ଼ି ଗୁଡା

ଶିକୁଳି ସାଜେ

ବେକର ମାଳା ପୁଣି

ସର୍ପ ପରି ଗୁଡେଇ ହୁଏ....||


ବାପା!

ବିନ୍ଦି ବଦଳରେ ମୋତେ

ଚନ୍ଦନ ଲଗାଇବା ଶିଖାଅ

କେଶ ସଜାଇବା ବଦଳରେ

ମୋତେ ମୁକ୍ତ ବିହଙ୍ଗ କରିଦିଅ..||


ବାପା!

ତୁମେ ମୋତେ

ପରୀ ପରି ମରିବାକୁ ଛାଡ଼ନି

ବରଂ ମୋତେ ତୁମେ ମୋତେ

ଝାନଶୀ ରାଣୀ ଆଦର୍ଶ ଦିଅ....||


ବାପା!

ତୁମେ ସବୁବେଳେ କାହିଁକି

ମୋତେ ନେଇ ଭୟ କର

ତୁମେ ମୋ ପାଇଁ ଗର୍ବ କର

ତୁମେ ମୋତେ ସେମିତି ଗଢ....||


ବାପା!

ମୁଁ ପରା ତୁମ କୁନି ଝିଅ

ଏବେ ନରମ ମାଟି ଟିଏ ମୁହିଁ

ମୋତେ ତୁମେ ଯେମିତି ଗଢ଼ିବ

ମୁଁ ସେମିତି ହୋଇଯିବି,ଟିକେ ରୁହ....||


ବାପା!

ମୋ ବାହାଘର ପାଇଁ

ଚିନ୍ତା କରନି ଜମା

ମୋତେ ଭଲ ପଢାଅ

ବୃତ୍ତି ପାଇଁ ମାର୍ଗ ଦେଖାଅ....||


ବାପା!

 ମୁଁ ବଡ ହୋଇଗଲି

ବୋଲି ଚିନ୍ତା କରନି

ମୁଁ ଏବେ ବି ତୁମର ସେହି

କୁନି ଡେଣା ଥିବା ଝିଅ....||


ବାପା!

ଦୁନିଆ ଏମିତି କଣ ପାଇଁ

ମୁଁ ଧାରୁଆ ଛୁରୀ ଟିଏ ହେଲି

ତଥାପି ରାକ୍ଷସ ଗୁଡା

କାହିଁକି ଘୃଣ୍ୟଚକ୍ଷୁରେ ଦେଖନ୍ତି...||


ବାପା!

ଆଉ ଥରେ ମୋତେ ତୁମେ

ଛୋଟ ପିଲା ଟେ କରିଦିଅ

ଏ ଘୃଣ୍ୟ ଦୁନିଆରେ ବଞ୍ଚିବାକୁ

କେମିତି ହୋଇବି କୁହ....||


ବାପା!

ମୋର ବିବାହ କରାଇଦେଲ

ତୁମଠୁ ଦୁରେଇ ଦେଲ

ଆଉ ଆଜି ପୁଣି କାହିଁ କାନ୍ଦୁଛ?

ମୁଁ ପରଘରୀ ନିଆଁ ଝୁଲ....||


ବାପା!

ଏକୋଇଶି ବର୍ଷ ଏତେ ବୁଝାଇ

ପୁଣି ଆଜି କହୁଛ ମୋତେ

ସବୁକିଛି ସହିଯିବାକୁ ମଥାପାତି

ତୁମେ ବଦଳି ଗଲ ସତେ....||


ବାପା!

ସ୍ୱାମୀର ସମସ୍ତ କଥା ସହି

ଶାଶୁଙ୍କ ଭଲ ବୋହୁ ହୋଇ

ନଣନ୍ଦ ଦିଅର ଥଟା ମଜା 

ଶଶୁରଙ୍କ ଲଷ୍ମୀ ହୋଇ....||


ବାପା!

ଯେତେଦିନ ପାଖରେ ଥିଲି

 ହାତରେ ଖୁଆଇ ଦେଉଥିଲ

ଆଜି ମୁଁ ରାନ୍ଧି ପରଷି ଦିଏ

ଖାଇବାକୁ ତର ନାହିଁ....||


ବାପା!

ତୁମକୁ ଟିକେ ସମୟ

 ଦେଇପାରୁନି ବୋଲି

କେତେ ଅଭିମାନ କରୁଥିଲ

ଆଜି ସବୁ ଭୁଲିଗଲ...||


ବାପା!

ଆଉ ଥରେ ମୋତେ

ଛୋଟ ଛୁଆ କରିଦିଅ

ତୁମ କାନ୍ଧରେ ବସାଇ

ବୁଲାଇ ନିଅ...||


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy