Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Inspirational Others

4  

Chittaranjan Nanda

Inspirational Others

ମୁଁ ଓଡ଼ିଆ

ମୁଁ ଓଡ଼ିଆ

1 min
411


ମା' ଗୋ

ତୁ ଅମୃତମୟୀ,

ତୋ କୋଳେ ଜନମ ହୋଇ

ନିଜକୁ ବହୁତ ଧନ୍ୟ ମଣଇ ।


ମା' ଗୋ

ମମତାମୟୀ

ତୋ କୋଳେ ଜନ୍ମ ହୋଇ 

ନିଜକୁ ବହୁତ ଧନ୍ୟ ମଣଇ ।


ତୋ'ରି ଜଳ, ବାୟୁ, ବନାନୀ,

ଭରିଚି ତୋ ରକ୍ତରେ ମୋ ଜୀବନି,

ତୋ କୋଳେ ଜନ୍ମ ହୋଇ 

ନିଜକୁ ବହୁତ ଧନ୍ୟ ମଣଇ ।


କଳାଭାସ୍କର୍ଯ୍ୟରେ ଭରିଛି 

ତୋ ଶରୀର,

ଝରିଆସେ ପ୍ରେମଭାବ 

ହୃଦୟରୁ ମୋର,

ତୋ କୋଳେ ଜନ୍ମ ହୋଇ 

ନିଜକୁ ବହୁତ ଧନ୍ୟ ମଣଇ ।


ବ୍ରାହ୍ମଣୀ, ବିରୁପା ଓ ମହାନଦୀ, 

ସେବନ୍ତି ତୋ' ଚରଣେ 

କେତେ ନଦୀ,

ତୋ କୋଳେ ଜନମ ହୋଇ 

ନିଜକୁ ବହୁତ ଧନ୍ୟ ମଣଇ ।


କୋଣାର୍କ, ମହାନ୍ ଜଗନ୍ନାଥ ଧାମ,

ନଭଶ୍ଚୁମ୍ବୀ ତୋର ଐତିହ୍ୟ,

ନାହିଁ କେ ତା ସମ,

ତୋ କୋଳେ ଜନମ ହୋଇ 

ନିଜକୁ ବହୁତ ଧନ୍ୟ ମଣଇ ।


ଅକଳନ ଅସୁମାରୀ ତୋ' ସଂସ୍କୃତି

ସାହିତ୍ୟ, ଭକ୍ତି, ବୀରତ୍ୱରେ 

ହୋଇଛି ଭର୍ତ୍ତି,

ତୋ କୋଳେ ଜନମ ହୋଇ 

ନିଜକୁ ବହୁତ ଧନ୍ୟ ମଣଇ ।


ଜାଭା, ସୁମାତ୍ରା, ବାଲି ଦେଶକୁ 

ଯାଉଥିଲା ବୋଇତ

ଆରବିଆନ୍ ନାଇଟସ୍ କାହାଣୀ 

ପରି ଥିଲା ସେତ! 

ତୋ କୋଳେ ଜନମ ହୋଇ 

ନିଜକୁ ବହୁତ ଧନ୍ୟ ମଣଇ ।


ସୌଦାଗର ସନ୍ତାନମାନେ ତୋ'ର,

କରୁଥିଲେ ଶ୍ୟାମ, ବ୍ରହ୍ମଦେଶ, 

ଚୀନ, ତିବ୍ବତରେ ବେପାର,

ତୋ କୋଳେ ଜନମ ହୋଇ 

ନିଜକୁ ବହୁତ ଧନ୍ୟ ମଣଇ ।


କେତେ ସନ୍ତାନ ବାଢ଼ିଛନ୍ତି 

ପ୍ରେମାର୍ଘ୍ୟ ତୋ'ରି ପାଦପଦ୍ମରେ, 

ସୁନ୍ଦର ଚିତ୍ର ଦର୍ଶାଇଛନ୍ତି

ସେମାନଙ୍କ ଲେଖନୀରେ,

ତୋ କୋଳେ ଜନମ ହୋଇ 

ନିଜକୁ ବହୁତ ଧନ୍ୟ ମଣଇ ।


ମନେ ପଡେ ତୋ'ରି ବୀରସନ୍ତାନ 

ମାନଙ୍କର ଜୟଜୟକାର,

ଧରିଛନ୍ତି ଅସୀ, ଝାସ ଦେଇଛନ୍ତି 

ଜାତୀୟତା ବହ୍ନିର,

ତୋ କୋଳେ ଜନମ ହୋଇ 

ନିଜକୁ ବହୁତ ଧନ୍ୟ ମଣଇ ।


ତୋ' ସୀମାକୁ ଯେତେବେଳେ 

ବିପଦ ଘନେଇଛି, 

ସେତେବେଳେ ତୋ' କୋଳର

ଆବାଳବୃଦ୍ଧବନିତା ସୁରକ୍ଷା ଦେଇଛନ୍ତି,

ତୋ କୋଳେ ଜନମ ହୋଇ 

ନିଜକୁ ବହୁତ ଧନ୍ୟ ମଣଇ ।


ମୁଁ ଓଡ଼ିଆ,

ମୁଁ ଓଡ଼ିଶାକୁ ଭଲ ପାଏ,

ତୁ ଉତ୍କଳ, ଐଶ୍ୱର୍ଯ୍ୟମୟୀ

ତୋ କୋଳେ ଜନମ ହୋଇ 

ନିଜକୁ ବହୁତ ଧନ୍ୟ ମଣଇ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational