Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

kahnu charan sahu

Fantasy

3  

kahnu charan sahu

Fantasy

ମୁଁ କିଏ ତମର ?

ମୁଁ କିଏ ତମର ?

1 min
183



ଜୀବନଠୁ ଅଧିକା

ନିଜର ଭାବିବାରେ ମୁଁ ହିଁ ମାହିର

ସେଥିପାଇଁ ହୃଦୟରେ

ଅନେକ ଝଡ଼ ଉଠେ

ବେଳେବେଳେ ଅଚାନକ

ଆଖିରୁ ବୋହି ଯାଏ 

ଉତେଇ ନଈର ଝର ପରି ।


ହେଲେ, କଣ ବା କରିବି

ଆଜି ଏକାଏକା ଜୀବନ ଜିଇଁବାକୁ ପଡୁଛି

ଅତୀତର ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତିକୁ ନିଜର କରି


ପାରୁନି, ଭୁଲି ତୁମକୁ

ଭୁଲେଇବାର ଇଚ୍ଛା ନାହିଁ

କାରଣ ତୁମେ ହିଁ ମୋ ଆରମ୍ଭ ଓ ଅନ୍ତ

ତୁମେ ମୋ ଶାଶ୍ୱତ ପ୍ରେମ ।


Rate this content
Log in