Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Koushik Lenka

Romance Classics

4  

Koushik Lenka

Romance Classics

ମୁଁ ଜାଣେନା

ମୁଁ ଜାଣେନା

1 min
243


ମୁଁ ଜାଣେନା

ତୁମର ମୁଁ ଆଉ ମନେ ପଡ଼େ କି ନାଁ

ମୁଁ ଜାଣେନା

ତୁମେ ମୋତେ ଖୋଜ କି ନାଁ

ମୁଁ ଜାଣେନା

ତୁମେ ଆଜି ବି ଅପେକ୍ଷା ର ଅର୍ଥ

ମୁଁ ବୋଲି ମାନ କି ନା।।


ତୁମେ ଗଲାପରେ

ଏଠି ଜହ୍ନ ଯେମିତି ଗୋଟେ ଯାଯାବର

ଠିକଣା ହଜାଏ ପ୍ରତି ତାରା ମାନଙ୍କ ଗାଁ

ପାଖରେ

କିଏ କହିଯାଇଛି ସେ ତ ମାଗିଅଣା ଆଲୋକ ର ଛାଇ।


ତୁମର ମନେ ଅଛି କି ନାଁ

ମୁଁ ଜାଣେନା

ଆମ ଆଖି ମିଶିବା ଦିନ;

ହାତ ଛନ୍ଦିବା ଦିନ,

ସାଥି ହୋଇ ଝୁଣ୍ଟିବା ଦିନ

ଜଣେ ଅନ୍ୟ ଜଣଙ୍କୁ ଆଃ ପଦେ

କହିବା ବେଳେ କେମିତି ଏକ ଅଜଣା

ଶିହରଣ ର ରଙ୍ଗ ନେସି ହୋଇ ଯାଉଥିଲା ଆମ ଦେହରେ।


ଯେଉଁ ପ୍ରେମର ସ୍ଲୋଗାନ

ଦିନେ ଆମ ବିରୁଦ୍ଧରେ ରାଲି କଲା

ଯେଉଁ ବସନ୍ତ ର ଟ୍ରାଫିକ ରେ

ବିରହ ର ନାଲିବତୀ ଆମକୁ ରୋକିଲା

ଯେଉଁ କୋଇଲି ଦିନେ

ଆମକୁ ଦେଖି ମୁହଁ ଫେରେଇ ନେଲା

ଯେଉଁ ମୌସୁମୀ ବାଟ ଭାଙ୍ଗି ଚାଲିଗଲା

ମନେ ଅଛି?

ତୁମର ମନେ ଅଛି କି ନାଁ

ମୁଁ ଜାଣେନା।।


ଯ‌ଉ ବେଳାଭୂମି ର

ବାଲୁକା ଶଯ୍ୟା ଚମକି ଯାଇଥିଲା

ଆମ ମିଳନ ରେ

ସେ ସବୁ ବୋଧହୁଏ ଆଜି

ଆଉ କାହା ନୂପୁର ର ନିକ୍ୱଣ ରେ

ବସା ବାନ୍ଧି ସାରିଲାଣି

ଏକଥା ତୁମକୁ ହୁଏତ ଥାଇପାରେ ଅଛପା;

ହେଲେ ମୁଁ ଜାଣେନା।।


ତମକୁ ଆଉ ମୋତେ ଯୋଡ଼ି

ମୁଁ ଏବେ ଆମ ଯୁଗ୍ମ ଯାତନା

ବାଣ୍ଟି ପାରିବି କି ନାଁ

ମୁଁ ଜାଣେନା

ହେଲେ ତମେ ତ ଜାଣ! ତୁମ ଛଡ଼ା

ମୁଁ ଆଉ କିଛି ଜାଣେନା।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance