Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bhagirathi Mohanty

Tragedy

4  

Bhagirathi Mohanty

Tragedy

ମୋ ପାଇଁ କିଛି ମାଗୁ ନାହିଁ

ମୋ ପାଇଁ କିଛି ମାଗୁ ନାହିଁ

1 min
354


ମୋ ପାଇଁ କିଛି ମାଗୁ ନାହିଁ ମୁହିଁ

   ମାଗୁଛି ସବୁରି ପାଇଁ,

ଏ ସାରା ଜଗତ ଖୁସିରେ ରହିଲେ

   ଖୁସିରେ ଥିବି ମୁଁ ସାଇଁ ।


ଉପରେ ହସୁଛି ଭିତରେ କାନ୍ଦୁଛି 

    କେହି ଜଣେ ସୁଖୀ ନାହିଁ,

ଅପୃଷ୍ଠି ରେ ଯଶିଶୁ ଜୀବନ ହାରଇ 

   କ୍ଷୀର ଟିକେ ନମିଳଇ ।


ଘରଣୀ ଟେ ପାଇଁ ଶାଢ଼ୀ ଖଣ୍ଡେ ନାହିଁ

   ଚିରା କତରା ପିନ୍ଧଇ,

ଚାଳ ଉଡିଲାଣି କାନ୍ଥ ର ଉପରୁ

   ପଲିଥିନ ଘରେ ସେହି ।


 ବରଷା ଖରାରୁ ନିସ୍ତାର ତ କାଇଁ

    ବୁଢ଼ା ହାତେ ନାହିଁ ଛତା,

 ପେଟ ଟି ତାହାର ପିଠିରେ ମିଶଇ

     କରୁଛି କେ ୟାର ପତ୍ତା ।


 ଧନୀ ର ପଇସା ଟାଣି ନିଏ ନିଶା

    ଅଶାନ୍ତିରେ ଦିନ କଟେ,

 ନିଶି କ୍ରିଡା କରେ ଗୃହିଣୀ ତାହାରି

    ପୁଅ ଟି ମଦ୍ୟପ ଅଟେ ।


ମାଳ ମାଳ ରୋଗ ମାଡି ଆସୁଅଛି

    ଯାହାର ନାହିଁ ଓଷୁଅ ,

ମାଟି ଯେତେ ନାହିଁ ମଣିଷ ଟି ସେତେ

   କୋଉଠି ରହିବ କୁହ ।


ସୁନ୍ଦର ଧରଣୀ ଛାଡି ଚାଲିଯିବ

    ମଙ୍ଗଳେ ଜାଗା ଖୋଜଇ ,

ଭରସା ଗଲାଣି ଭଗବାନ୍ ପରେ

   ନିଜେ ପାଞ୍ଚ ପାଆ କହି ।


କେତେ ପାଠ ପଢି ମୂରୁଖ ହେଉଛି

   ପତନ ପଥରେ ସେହି।


ଏତିକି ମାଗୁଣି ଲକ୍ଷ୍ମୀ ନାହା ପୁଣି 

    ଦିଅ ସଦବୁଦ୍ଧି ନରେ,

 ନାଶ ର ପଥ ସେ ଛାଡି ଦେଉ ଖରେ

   କଢାଅ ସତ ବାଟରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy