Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUJATA DAS

Comedy

3  

SUJATA DAS

Comedy

ମଣିଷ ଆଉ ମାଙ୍କଡ଼

ମଣିଷ ଆଉ ମାଙ୍କଡ଼

1 min
257


ଇତିହାସ ପାଠ 

    ପଢିଲେ ଲାଗୁଚି 

      ଅଛି କିଛି ଗଡ଼ବଡ଼, 

ବିଶ୍ୱାସ ହେଉନି 

    ମଣିଷ କୁଆଡେ 

      ଆଗରୁ ଥିଲା ମାଙ୍କଡ଼ l

ଆମର ବି ଥିଲା 

     ଲୋମଶ ସୁନ୍ଦର 

        ଲମ୍ବା ଗୋଟିଏ ଲାଙ୍ଗୁଡ଼ 

ବିକାଶ ହେଇକି 

    ବଦଳି ଯାଇଛି 

      ଆମ ଜୀବନର  ମୋଡ଼ l

ଗରିଲା ସିମ୍ପାଞ୍ଜି 

    ଓରାଙ୍ଗ ଓଟାଙ୍ଗ 

      ଆଉ ଯେତେ ସବୁ ମାଙ୍କଡ 

ତାଙ୍କ ସାଥେ ଅଛି 

    ସାତ ଜନମରୁ 

      ସମ୍ପର୍କ ଆମର ନିବିଡ଼ l

ବଦଳି ଯାଇଛି 

    ଦେହର ଗଠନ 

      ବଦଳିଛି ହାତ ଗୋଡ଼ 

ଚେଷ୍ଟା କଲେ ଆମେ 

     ଡେଇଁ ପଳେଇବା 

       ଅଟ୍ଟାଳିକା କେତେ ବଡ l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy