Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sanatana Kata

Tragedy

3.0  

Sanatana Kata

Tragedy

ମନେ ପଡ଼ ତୁମେ

ମନେ ପଡ଼ ତୁମେ

1 min
332


ଏବେ ବି ମନେ ପଡ଼ ତୁମେ,

ହୃଦୟର ପ୍ରତିଟି ସ୍ପନ୍ଦନେ

ସଜଫୁଟା ଗୋଲାପଟେ ପରି,

ଅତୀତର ସ୍ମୃତି ସବୁ ମହକେ

ଇତିହାସ ପୃଷ୍ଠା ସବୁ ଚିରି;

ଏବେ ବି ଖୋଜିବୁଲେ ତମକୁ

ମଳୟର ପ୍ରତିଟି ବାସ୍ନାରେ,

ନିଃଶବ୍ଦ ରାତିର ପ୍ରହରେ,

ଚିନ୍ତାହୀନ ନିଦ ସ୍ବପ୍ନରେ,

ସାଧବ ବୋହୂର ରଙ୍ଗରେ

ନିତି ଝୁରିହୁଏ,

ଅଫେରା ନଈଟିଏ ପରି,

ବହିଯାଏ ବନ୍ଧୂର ପଥ ଡେଇଁ

ସମତଳକୁ ଫେରିବାର ନିୟମ

ବା କାହିଁ?

ଜାଣେ ମୁହିଁ,

ନିୟତିରେ ବନ୍ଧା,

ଦେଖିବାର ତର ନାହିଁ

ଖୋଜେ କିଆଁ

ଜାଣି ନାହିଁ,

ଜାଣେ ନାହିଁ।


Rate this content
Log in