Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Reeta aparajeeta Mohanty

Inspirational

3  

Reeta aparajeeta Mohanty

Inspirational

ମମତା

ମମତା

1 min
209


ମମତା ସୁନ୍ଦର ଶବ୍ଦ ଟିଏ

ତା ବିନା ଆମ ଜୀବନ ଅଧା

ମା ଯେବେ ଶିଶୁ ମମତା

ଦେଇ ଲାଳନ ପାଳନ କର

ତେବେ ସିନା ବଡ଼ ମଣିଷ ହୁଏ।

ମମତା ର ଫୁଲ ପାଇଁ

ଏ ସଂସାର ହସେ।

ଗଛ ପ୍ରତି ମାଳି ର ମମତା

ଭକ୍ତ ଙ୍କ ଭଗବାନ ଙ୍କ ସ୍ନେହ ମମତା

ପାଇଁ ଏ ସଂସାର ସୁନ୍ଦର ଲାଗୁଛି।

ଧନୀ ,ଗରିବ ଜାତିଆଣ ଭାଵ ମନରେ

ନ ରଖି ସମସ୍ତଙ୍କୁ ମମତାର ଗଙ୍ଗା ଡାଳିବା

ତେବେ ଏ ଦୁନିଆ ହସିବ 

ସତ ରେ ହେବ ନାହିଁ ଯୁଦ୍ଧ ଆଇ ହିଂସାରେ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational