Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUJATA DAS

Abstract

4  

SUJATA DAS

Abstract

ମକର ପାଇଁ କିଛି

ମକର ପାଇଁ କିଛି

1 min
381



ମକର ଆସିଛି

  କାକରରେ ଭିଜି

    କୁହୁଡି ଓଢଣା ଟାଣି

ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ପ୍ରୀତି

   ସାଥେ ଖୁସି ଫୁଲ

     ପାଖୁଡାକୁ ଦେବ ବୁଣି ।


ପ୍ରତି ହୃଦୟରେ

   ଭରିଦେବ ଶାନ୍ତି

     ଭାତୃତ୍ୱର ସୁଧା ଧାରେ

ଭୁଲି ଭେଦ ଭାବ

   ସର୍ବେ ହେବେ ଏକ

     ଦେଶ ପ୍ରେମ ଭାବନାରେ ।


ଶୀତର ଲହର

   ଥରି ଯାଏ ଦେହ

     ଶିହରଣ ଯାଏ ଖେଳି

ପବନ ଝୁମଇ

  ବଉଳ ବାସ୍ନାରେ

    ମଧୁକର ସାଥେ ମିଳି ।


ଫୁଲେ ଫୁଲେ ଭରା

   ରଙ୍ଗର ପସରା

     ମନ ହୁଏ ଆନମନା

ଅଙ୍କୁରିତ ହୁଏ

  ନବ କିଶଳୟ

    ମନେଭରି ଉନ୍ମାଦନା।


ଲାଜେଇ କୋଇଲି

  ଇସାରାରେ ଡାକେ

    ପ୍ରିୟତମ ଅଭିଳାଷେ

ହୃଦୟ କାନନେ

  ପ୍ରୀତିର ମହକ

     ମନ୍ଦ ମନ୍ଦ ହୋଇ ବାସେ l


ଆସିଛି ମକର

   ସ୍ୱାଗତ ପାଇଁ କି

      ଶିଶିର କୁସୁମ ସାଜି

ଝରିପଡ଼େ ଧିରେ

  ମୁକୁତାର ବୁନ୍ଦା

     ମମତାର ମୋହେ ଭିଜି ।


ସନ୍ତୁଷ୍ଟିରେ ଭରେ

   ସବୁରି ହୃଦୟ

     ଶୀତର ପରଶ ପାଇ

ପଶୁପକ୍ଷୀ କୀଟ

  ତରୁ ଳତା ଦ୍ରୁମ

   ଚିତ୍ତ ଯାଏ ତୋଷ ହୋଇ ।


ମକର ବସିବା

   ସ୍ନେହ ବିତରିବା

      ମକର ଚାଉଳ ଖୋଇ

ପ୍ରତି ବରଷରେ

   ଖୁସି ହରସରେ

    ପାଳିବା ପରବ ଏହି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract