Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Das

Inspirational

4  

Jagannath Das

Inspirational

ମାଁଙ୍କ ଆଗମନୀ

ମାଁଙ୍କ ଆଗମନୀ

1 min
260


ଶାରଦ ଆକାଶେ

ଜ୍ୟୋଛନା ପ୍ରକାଶେ

ଭାସି ଭାସି ଭାସି ଆସେ ଆନନ୍ଦ ।


ଶାରଦ ସମ୍ଭାରେ

ପୁର ପଲ୍ଲୀଦ୍ବାରେ

ହସି ହସି ହସି ନାଚେ ଉନ୍ମାଦ ।


ଭକତ ଡାକେ ତା

ଉଛୁଳା ପ୍ରାଣର

ସରସ ହରସ ଧାରା ମୁଖରେ ।


ସେ ପୀୟୁଷ ପାନେ

ସନ୍ତାନ ବିଭୋର

ତୋର ନାମ ଘୋଷେ ସାରା ପୃଥ୍ବୀରେ ।


ଶ୍ୟାମଳ ପାହାଡ

ତୁଷାର ର ମେଢ

ମୁକୁଟ ଶୋଭେ ମସ୍ତକେ ତୋହର ।


ଧରା ର ଅଂଗରେ

ଭରା ତୋ ରଂଗ ରେ

ଆନନ୍ଦେ ଶିରି ଝଟକେ ମହିର ।


ଶରତ ତଟିନୀ

ନୀଳ ନୀରବେଣୀ

ନିଳ ଗଗନରେ ତଳେ ସୁନ୍ଦର ।


ଦୁର୍ଗାମୟୀ ଅୟି

ନିଳ ଦରଶନା

ଚାହିଛୁ ଗରବ ଭରେ ମନର ।


ସୁନିଳ ନିର୍ମଳ

ତଟିନୀ ର ଜଳ

ଅଜଣା ଅମିୟ ରଶ ତାହାର ।


କୁମୁଦ କହ୍ଲାର

ବଢାନ୍ତି ସମ୍ଭାର

ଶତ ସୁଷମାର ଖଣି ରୁତୁର ।


ସ ସାଗରା ଧରା

ସ୍ବଚ୍ଛ ସ୍ନେହ ଭରା

କେତେ ଯେ ଆନନ୍ଦ ଭାସେ ଏଠାର ।


ଆସ ଗୋ ଜନନୀ

ଆନନ୍ଦ ରୁପିଣୀ

ଆହୁରି ଆନନ୍ଦ ବରଷା କର ।


ତବ ପଥ ଚାହିଁ

ଗୋ ଆନନ୍ଦ ମୟି

ଅତ୍ୟନ୍ତ ଭାବୁକ ଭକ୍ତପ୍ରବର ।


ମା ଦୁର୍ଗା ଭବାନୀ

ରୁଦ୍ରଂକ ଶିବାନୀ

ପୁଜା ପାଇଁ ଖୋଜେ ତାର ଅନ୍ତର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational