Bharatabandhu Biswal

Tragedy Inspirational Others

4  

Bharatabandhu Biswal

Tragedy Inspirational Others

ଲୌହ ଦାନବର ରକ୍ତ ଭୋଜି

ଲୌହ ଦାନବର ରକ୍ତ ଭୋଜି

1 min
422



ଫୁତକାର ମାରି ଲୌହର ଦାନବ

ଛାଡି ଗରଜନ ରଡି

ପ୍ରଖର ବେଗରେ ମାଛି ଅନ୍ଧକାରେ

ଆସିଲା ଦଉଡି ମାଡି ।

ଅଶୁଭ ବେଳାରେ ବାହାନଗା ଠାରେ

ଘଟିଗଲା ଦୁର୍ଘଟଣା

ବଡ ମର୍ମନ୍ତୁଦ ଛାତିଥରା ଦୃଶ୍ଯ 

ନ ହେବ କରି ବର୍ଣ୍ଣନା ।

କରମଣ୍ଡଳର ଏକାଧିକ ବଗି

ହୋଇଲା ଲାଇନଚ୍ଯୁତ 

ଯାତ୍ରୀ ଶହଶହ ହୋଇଲେ କ୍ଷତାକ୍ତ 

ହରାଇଲେ ପାଦ ହସ୍ତ ।

ମୃତାହତ ହେଲେ ଯାତ୍ରୀ ବି ଅନେକ

ଛୁଟିଥିଲା ରକ୍ତ ଧାର

ଫାଟି ପଡିଥିଲା ଚଉଦିଗ ଖାଲି

କରୁଣ ଆର୍ତ୍ତ ଚିତ୍କାର ।

ଅତି ଭୟଙ୍କର ରେଳ ଦୁର୍ଘଟଣା

ସମ୍ବାଦ ବଡ ଦୁଃଖଦ

ଓଡିଶା କାହିଁକି ସମଗ୍ର ଭାରତ

ଲୋକେ ହୋଇଗଲେ ସ୍ତବ୍ଧ ।

ଚାଲିଗଲା ବହୁ ଅମୂଲ୍ଯ ଜୀବନ

ଆସିବନି ଆଉ ଫେରି

ପାରିବେନି କେହି କ୍ଷତାକ୍ତ ପୀଡିତ

ଜୀବନେ ଦୁଃଖକୁ ଭୁଲି ।

ହରାଇଛି କିଏ ଆପଣାର ଅତି

ପୁତ୍ର ଏକୋଇର ବଳା

ମାତା ପିତା ଭାଇ ବନ୍ଧୁ ପ୍ରିୟଜନ

ଗଲା ଯିଏ ନ ଫେରିଲା ।

ଲୌହ ଦାନବର ଭୀଷଣ ତାଣ୍ଡବ 

ଭୟାନକ ରକ୍ତ ଭୋଜି

ଜାଳିପୋଡି ଦେଲା ସୁଖର ସଂସାର 

ଗଲେ ବହୁଲୋକ ହଜି ।

ରକ୍ତଦାନ ପାଇଁ ଦେଖାଇ ଆଗ୍ରହ

ଅଞ୍ଚଳର ଅଧିବାସୀ

ଅନେକ ସଂଖ୍ଯାରେ ହେଲେ ଆଗଭର

ଜମା ହେଲେ ସ୍ବତଃ ଆସି ।

ଉଦ୍ଧାରର କାର୍ଯ୍ଯ ହେଉଛି ତ୍ବରିତ

ଅହରହ ଦିନରାତି

ଘଟଣାସ୍ଥଳର ପରିଦର୍ଶନରେ

ଆସିଲେ ପ୍ରଧାନମନ୍ତ୍ରୀ ।

ଭେଟି ଆହତଙ୍କୁ ଚିକିତ୍ସାଳୟରେ

ଦେଇଗଲେ ଆଶ୍ବାସନା

ଆଶୁ ଆରୋଗ୍ଯ କରିଲେ କାମନା

ସାହାଯ୍ଯ କଲେ ଘୋଷଣା ।

ମୃତଯାତ୍ରୀ ଆତ୍ମା ପାଉ ସଦଗତି

କରୁଛୁ ସର୍ବେ ପ୍ରାର୍ଥନା

ଆରୋଗ୍ଯ ହୁଅନ୍ତୁ ସକଳ ପୀଡିତ 

ନ ପାନ୍ତୁ କଷ୍ଟ ଯନ୍ତ୍ରଣା ।

   



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy